Gå til innhold

NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+


Gimlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svart eller kvit ramme er nesten berre ei smakssak, men det er visse fordeler med dei forskjellige fargene på rammene.

 

Kvit:

Lyse rom /kontor landskap, så blir kontrasten mellom bildeflate og ramme minst mogeleg og dermed skal vere bedre å arbeide med.

 

Svart:

Spilling/arbeid i mørke rom. Ein ser ikkje ramma då og dermed slepp det "forstyrrande" elementet , i den heftige runden i BFV

 

For skjermer som er TCO-03/99 der det er den svarte som er 99 er det berre rammefargen som er forskjellen.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Takker for den :!:

 

Et lite spm til; hvordan er Netshop? De har en billig pris men det står ubekreftet 27.09.04 menes det at jeg må vent til den 28-29 med å få den? har noen noen erfaringer med denne butikken?

 

Ps. når jeg har handlet på nettet så har jeg altid hentet det selv (hater å vente) hvor mye kommer frakt på osv??

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Skjermen er snadder :love:

 

Jeg fikk min forrige uke, og jeg har bare gode ting å si. Jeg byttet ut min gamle Sony 21" CRT med denne, og angrer ikke et sekund.

 

Når det gjelder hvit vs svart ramme så vet jeg ikke helt ettersom jeg ikke har prøvd svart. Jeg har hvit ramme på min, og jeg har ikke lagt merke til noen "forstyrringer" av noe slag på grunn av det.

:w00t:

Lenke til kommentar
bestill 2, så får du dobbelt så bra opplevelse :p

show off :thumbup:

glemte jeg å si at man også bør ha maskin som støtter dette? :p

Jeg har større NEC skjerm enn deg så :tease:

 

/skrytemode off

 

 

Ser ut som mamoz har NEC 2080UX+ på lager, men jeg ville heller ventet til netshop fikk den inn.

 

http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...rdwarePrisguide

Endret av Signatur
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HeHE nå har jeg endelig fått skjermen :dribble:

 

Men har noen spm. som følger;

 

1. Hva er forskjellen mellom 2080UX+ og 2080UX+BK?

(skjermen jeg kjøpte er 2080UX+ Men den var svart og ikke sølv/hvit slik det står i produktbeskrivelsen)

 

2. Jeg legger merke til røde prikker (pixels?) som kommer opp (på så av) når jeg spiller EVE-Online og BFV. de kommer somoftest mot mørk bakgrunn (har ingen problemer når jeg loader i svart skjerm eller surfer på nettet). Hva kan dette være? Feil instilling?? :hmm:

 

3. se 1 :roll:

 

PS. Kjører det på et ATI 9800XT kort (1600X1200)

Koblet DVI fra kortet til DVI Input 1 på skjermen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...