Gå til innhold

Hvor ble du av, My Documents?


JBlack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyreklikk på skrivebord -> Egenskaper/Properties -> Skrivebord/Desktop -> Customize Desktop/Eeeh blablabla Tilpass Skrivebord

 

Der kan du få frem diverse ikoner på skrivebordet

 

 

Edit: Det som er skjedd er sansynligvis at du har høyreklikka på My Documents på skrivebordet og valgt Delete/Remove from desktop

Endret av CerveZa_
Lenke til kommentar

Takk, der ble jeg kvitt Desktop Cleanup Wizard. :wee:

 

Men problemet var ikke å ha My Documents på desktoppen, men å ha den i My Computer. :no:

 

Og mens vi er inne på slike ting: Hvordan blir jeg kvitt søppelbøtta? jeg har disabla den, men den ligger fortsatt der på desktoppen og ser stygg ut.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Takk, der ble jeg kvitt Desktop Cleanup Wizard. :wee:

 

Men problemet var ikke å ha My Documents på desktoppen, men å ha den i My Computer. :no:

 

Og mens vi er inne på slike ting: Hvordan blir jeg kvitt søppelbøtta? jeg har disabla den, men den ligger fortsatt der på desktoppen og ser stygg ut.

Begge tingene du spør etter - å ha Mine dokumenter i Min datamaskin + det å fjerne søppelbøtta fra skrivebordet; Kan du ordne med programmet TweakUI fra Microsoft. Last ned her:

http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe

 

Legger forresten merke til at utrolig mange av de tingene folk spør etter her på forumet, kan ordnes med TweakUI. Et kjempenyttig program, som jeg aldri ville klart meg uten - og gratis er det også :)

Lenke til kommentar
TweakUI er installert. Søppelbøtta er kasta :thumbup: , men MyDocuments er fortsatt ikke noe sted å se inne i My Computer. Hvis du er sikker på at dette kan ordnes med TweakUI, hvor? For jeg finner det ikke. :hmm:

åpne TweakUI, så klikker du på +tegnet ved siden av My computer. deretter merker du av "Files stored on this computer"

Da vil Mine dokumenter og Delte dokumenter dukke opp i My computer... ;)

Lenke til kommentar
TweakUI er installert. Søppelbøtta er kasta  :thumbup: , men MyDocuments er fortsatt ikke noe sted å se inne i My Computer. Hvis du er sikker på at dette kan ordnes med TweakUI, hvor? For jeg finner det ikke. :hmm:

åpne TweakUI, så klikker du på +tegnet ved siden av My computer. deretter merker du av "Files stored on this computer"

Da vil Mine dokumenter og Delte dokumenter dukke opp i My computer... ;)

Sorry, nå rota jeg. Drit i +tegnet. Bare klikk på der hvor det står "My computer" i TweakUI. Da kommer valget om å merke av "Files stored on this computer"

Da vil Mine dokumenter dukke opp...

Lenke til kommentar

Takk for at du var så konkret, for det gjør at jeg med sikkerhet kan si at noen slik oppsjon har jeg ikke der. Når jeg klikker på My Computer får jeg opp et panel til høyre med tittelen My Computer Icons. Det eneste ikonet i dette panelet er Control Panel. :(

 

My Documents har virkelig gått og gjømt seg grundig. :mad:

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...