Gå til innhold

Nec1300a - hvilke dvd-merker kan den brenne


greigster

Anbefalte innlegg

Jeg har lest meg grønn på gamle tråder om Nec1300 og innsett at jeg måtte lage en ny en..

 

Er det noen som har en liste over dvd-plater som funkar på Nec1300a?

Jeg har kjøpt en 10-dvd (79,-) spindel på Rimi hvor ingen funkar, deretter kjøpte jeg en 10dvd-spindel på Spaceworld (husker ikke alle navnene, men to av dem er iallefall memorex + FujiFilm) hvor ingen funket..

 

De to første spindelene jeg kjøpte virket fint (ipox el.l ) men siden da har jeg hatt 4 forskjellige merker hvor INGEN har fungert.. -jeg begynner å bli oppgitt..

 

hva jeg har gjort:

-prøvd 5 forskjellige dvd-brenne programmer (nero, easy cd creator, 120%

alcohol, samt prøvd å brenne via Adobe Premiere + pinnacle studio).

-oppgradert firmwaren til 1.09 på brenneren

-bannet så det frådet rundt kjeften

 

den brenner som en drøm til cd.. så jeg antar at det ikke kan være en hw-feil på brenneren... ? og jeg har som sagt brent til dvd tidligere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nogenlunde samme problemet som deg (Nec 1300 A her også), brenneren virka fint på det meste, både i Nero og Roxio, men så var det bråstopp. Prøvde alle mulige media uten å få det til så det endte med at brenneren gikk tilbake til Komplett.

Jeg fikk en ny 2510A på garantien uten diskusjon (flott Komplett), problemet er bare at jeg får f*** med ikke den heller til å virke :!:

Lenke til kommentar

har snakket med PSDATA og jeg skal sende den inn til døm.. dvs skal først kjøpe noen dvd-plater jeg vet den har virket på.. dersom det går til H**** da sender jeg den inn.. -trodde dette skulle være en god dvd-recorder..men når den feiler på SÅ mange plater (alle billige og fine) så begynner jeg å tvile litt...

 

håper det er HW-feil og ikke brenneren som suger

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...