Gå til innhold

Flashing av bios på SN85G4 Varmeproblem, G6800Ultr


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem som de fleste andre med denne shuttlen.

 

Nå har det seg slik at jeg har V1 av systemet og har flashet til den nyeste bios utgaven som er 035.

 

Finnes det noen mulighet for at jeg kan flashe systemet mitt med 235 biosen i stede ??? Og eventuelt kan dette resultere i bedre temp ???

 

Jeg vet jo det er muligt å skifte vifte osv.... og det kommer jeg vel til å gjøre også .. :p

 

Men hvordan er det med denne silent x varianten av en strømforsyning vil den gjøre underverker ?? Jeg har også lest at i de nye preskott modellene bruker shuttle en mye kraftigere strømforsyning, vil det være muligt å få en slik til disse systemene ??

 

Et annet spørsmål jeg også har, er hvordan det vil gå om jeg sette et G6800 Ultra kort inni, vil strømforsyningen min klare dette eller? Jeg har jo lest at noen har god erfaring med GT varianten, men har ikke hørt noeom Ultra versjonen :blush:

 

Håper noen har svar på disse spørsmålene ;)

Endret av Aopens
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja, vil du så vil, du!

 

men 6800GT er et mye bedre kort sett på lagtids..kort da..og ytelsen er enorm...!!! lell om X800XT yter braq det å men du må regne med å skifte det korte før aet 6800GT bli for gammalt!

Jeg gikk for POV 6800GTm/doom3......shuttlen og alle delen står hos mamma å pappa..og det er 13mil unna meg! gleder meg til i morgen!

Lenke til kommentar

hehe kk får tenke litt på det :)

 

Var mest sugen på Ultra kortet siden det har to DVI kontakter i stede for en vga og en dvi :p

 

Jeg har og sett at et Ultra kort krever ca 20 watt mer på burn så eventuelt det burde jo i grunnen gå da, Jeg har en 3200+ 1 mb L2 med en Twinmos 512 Twister brikke + 250 gigg Maxtor sata disk så det er jo ikke akkurat noe særligt krevende utstyr i den da :p Jeg har heller ingen planer om å oppgradere med en raptor :p

Da er det bedre å skifte hele systemet :p noe som sikkert og skjer om ikke ås alt for lenge :p

 

Foresten her er en tabell med forbruk osv....

post-212-1095379716_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...