Gå til innhold

mitt ny skjermkort (powercolor x800xt pe backpack)


smy

Anbefalte innlegg

Hei dere

 

eg kjøpt et powercolor x800xt backpack edition

på 225*11 på amd xp 2500 og 560/575 å få 23k i 3dmark01se er normal

har ikke test 03 synes der ikke noen bra test

skal test med mer fsb og mer klokking på skjermkort

test i doom3 på ultra og 1024 fikk 86fps

 

er det normal får min pc ?

 

mvh knuti

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok gjøre ikke noen  er fornøye med skjermkort.Jeg vet at x800xt pe er veldig cpu avhendig  skal kjøpe amd64 3500 til 939 osv om 2-4uker

Jeg har Athlon 64 3500+ og samme skjermkort som deg. Får litt over 25000 i 3Dmark 01 og 12850 eller noe i den duren i 03.

Edit: Alt uklokket.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
I 3dmark03 så er bare skjermkort det går på.

Med dagens high-end kort har CPU'en begynt å bli en begrensing også her.

ja en bra cpu trenger man får og utnytte disse kortene,grattis men ny cpu(Athlon64 3400+)MistaPi. :thumbup:

Takk for det. Nå har jeg dog ikke penger til mat på noen uker, men jeg trenger uansett å gå ned litt i vekt så jeg antar at det er en vinn-vinn situasjon. :!:

Lenke til kommentar
I 3dmark03 så er bare skjermkort det går på.

Med dagens high-end kort har CPU'en begynt å bli en begrensing også her.

ja en bra cpu trenger man får og utnytte disse kortene,grattis men ny cpu(Athlon64 3400+)MistaPi. :thumbup:

Takk for det. Nå har jeg dog ikke penger til mat på noen uker, men jeg trenger uansett å gå ned litt i vekt så jeg antar at det er en vinn-vinn situasjon. :!:

ok. :) 6800 GT tok mine penger får en stund fremover,men blir ikke forbaust om amd 3400+ sitter i mitt tower litt senere i år.(håper iallefall)

 

ps:prøvd 3d mark(2001) med ny cpu ?

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...