Gå til innhold

Minnekort til P910


Joagutten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du fornøyed med telefonen din?

Hva syns du om tastaturet?

Jeg er meget godt fornøyd med P910. Det er ikke store forskjellen mellom P910 og P900. Litt bedre skjerm, selve tastaturet er mye mer behagelig. Når man åpner klaffen,og tar i bruk det innvendige tastaturet er jo knappene utrolig små. Alikevel er ikke dette til noe hinder ved å skrive sms. Har til dags dato ikke bommet på en knapp. Internminnet er jo mye større da, opptil 60 mb. Så alt i alt et lite fremskritt i forhold til P900. Det er jo enda ikke kommet norsk språk på telefonen, dette blir tilgjengelig når den blir lansert i Norge. Så man må nøye seg med svensk eller engelsk.

Så alt i alt en kjempebra telefon som absolutt kan anbefales. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er normalt at du mister minne når du setter inn et minnekort med så stort minne. Jeg kjøpte et 256 mb rs-mmc til min 7610 og den har bare kapasitet på 245 mb, 9 bm bare forsvant.... Men i ditt tilfelle synes jeg du mistet flere mb enn det du skulle ha gjort, et dropp fra 256 mb til 227,2 mb synes jeg er ganske mye.... Har du bare mp3 filer på den eller har du andre programmer som tar plass?

Lenke til kommentar
Hadde du P900 før? :dontgetit:

Ja jeg hadde P900 før. :)

Hvorfor oppdaterte du?

Spessielt når du kna få det til en tienedel av prisen takket være "fighter" :w00t:

Skyldes hovedsaklig bedre tastatur, og ikke minst mer internminne. Samt tilgang til større minnekort. Burde jo være god nok grunn til å bytte det da, ikke sant??? ;)

Nei, men jeg skal oppdatere firmware'et da :p

Slik at den fungerer som en P910 :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...