Gå til innhold

Bra å bruke joystick i Bf/bfv?


Anbefalte innlegg

Jeg flyr heilt greit med musa både hellis og fly, men jeg ser noen bruker joystick.

Er det mye bedre?

 

Noen kjører med bare tastaturet (noe som jeg ser heilt umulig å bruke når man skal sikte fint inn)

Jeg bruker musa og tastaturet (Heilt perfekt :p )

Så var det det med joystick?

Endret av Liestöl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan folk som bruker mus og tastatur klarer å holde seg i lufta over tid, skjønner jeg rett og slett ikke. Jeg får hvertfall ikke en brøkdel av den presisjonen med mus/tastatur som med joystick.

 

Eneste som er irriterende er at du må flytte på stikka hele tiden, om du ikke har unormalt lange armer, eller plass til den mellom beina eller noe slikt. I tillegg så blir hvertfall jeg utrolig fort sliten i armen.

At BFV ikke har støtte for Force Feedback synes jeg er helt greit. Force feedback er et H....... i slike spill, siden stikka rister, når du helst vil ha den i ro.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Jeg bruker Joystick til BF og DC og syne selv at jeg har hundre ganger mer kontroll enn med tastatur og joystick.

Noe av det geniale med Joystick er at du kan velge farten på flyet/helikopteret selv - praktisk når du skal hoovre over spawnpoints og lignende.

 

Uten min Joystick ville jeg ha vært doomed :|

 

-anbefales-

Lenke til kommentar
Jeg bruker Joystick til BF og DC og syne selv at jeg har hundre ganger mer kontroll enn med tastatur og joystick.

Noe av det geniale med Joystick er at du kan velge farten på flyet/helikopteret selv - praktisk når du skal hoovre over spawnpoints og lignende.

 

Uten min Joystick ville jeg ha vært doomed :|

 

-anbefales-

jeg hooverer som bare det med mus og tastatur, elsker bare å fly inn i hangaren med heli, isteden for å lande oppå ! ;)

Lenke til kommentar

Det er i alle fall liten tvil om at det føles langt mer riktig å styre et fly med en joystick enn ei mus. God kan du bli uansett hva du bruker, men følelsen med en joystick er ganske overlegen.. Og man spiller for å ha det moro, gjør man ikke? ;)

 

Anbefaler Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick. Den er genial til BF. Trådløs, så den er meget enkelt å ta frem/sette bort når du hopper inn/ut av et fly/helikopter, og samtidig er det definitivt en av de bedre stikkene på markedet.

Lenke til kommentar
Det er i alle fall liten tvil om at det føles langt mer riktig å styre et fly med en joystick enn ei mus. God kan du bli uansett hva du bruker, men følelsen med en joystick er ganske overlegen.. Og man spiller for å ha det moro, gjør man ikke? ;)

 

Anbefaler Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick. Den er genial til BF. Trådløs, så den er meget enkelt å ta frem/sette bort når du hopper inn/ut av et fly/helikopter, og samtidig er det definitivt en av de bedre stikkene på markedet.

har en Microsoft et eller annet! husker ikke hva den het! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...