Gå til innhold

Den nye pc`n er fucka opp


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg bygde meg en ny pc her om dagen og den er helt fucka opp!!

 

den lagger som ei hore fks: i warcraft3 så går det glatt

helt til hdd`n begynner å tenke.

da stopper bilde opp et sek og lyden skipper, i gta vc lagger den også,

men sprøtt nok så går max payne temmelig glatt??? alle spillene pleier jeg å spille i 800x600 oppløsning med fulle detaljer pga en sucky skjerm :)

 

ja ja jeg tenkte kanskje at det var disken da som er helt på jore men i tester så leser og skriver den faktisk veldig bra :)

og rammen ser også ut til å funke.

 

pc spes: amd 64 3000+ cpu, abit kv8 pro -3rd eye hovedkort, 200gb 8mb sata wd disk, pc3200 512mb ddr ram,

Club3d Geforce 6800 GT 256mb skjermkort, sb audigy2 zs lydkort

Endret av Jcegeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som et driverproblem dersom noen spill går fint og andre ikke. Da er det gjerne directx-tingene som glir unna, mens det stopper i opengl, eller omvendt.

 

Men samtidig merkelig at disken spinner veldig. 512MB ram burde holde lenge til de spillene så swap skal ikke være problemet. Jeg ville vel prøvd med drivere, både til skjermkort, IDE og hk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...