Gå til innhold

Hva skal jeg ha i langt hår? Gelè/voks?


Rubex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dax og andre jalla-produkter blir i håret for ever and ever and ever..

Altså, jeg har god erfaring med DAX (tør jeg påstå), og i mitt tilfelle går det relativt fort ut. Kanskje mitt hår er spesielt, men jeg får det ut etter en dusj med shampoo. Så er det klart for mer DAX neste dag. :)

 

Er den røde jeg snakker om, forresten. :)

Lenke til kommentar

Ha, et seriøst spørsmål nå: Jeg har nokså langt hår til gutt å være (rundt 10 cm), og jeg skal ha en voks/gele som skal få håret til å stå rett opp! forslag??

 

Har et veddemål gående med en i klassen :) (hun mener gutter ikke kan gjøre så mye morro med håret sitt som jenter)

Det står en bollepose på spill!!

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Ha, et seriøst spørsmål nå: Jeg har nokså langt hår til gutt å være (rundt 10 cm), og jeg skal ha en voks/gele som skal få håret til å stå rett opp! forslag??

 

Har et veddemål gående med en i klassen :) (hun mener gutter ikke kan gjøre så mye morro med håret sitt som jenter)

Det står en bollepose på spill!!

american crew... koster 200 eller noe sånn.

Ha det i tørt hår og hold håret opp litt (eller stå på hodet) til det stivner helt.

Lenke til kommentar
Ha, et seriøst spørsmål nå: Jeg har nokså langt hår til gutt å være (rundt 10 cm), og jeg skal ha en voks/gele som skal få håret til å stå rett opp! forslag??

 

Har et veddemål gående med en i klassen :) (hun mener gutter ikke kan gjøre så mye morro med håret sitt som jenter)

Det står en bollepose på spill!!

american crew... koster 200 eller noe sånn.

Ha det i tørt hår og hold håret opp litt (eller stå på hodet) til det stivner helt.

Hvorfor må man stå opp ned til det stiver først?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 år senere...

Jeg har langt hår, og jeg liker å ha det til å se "fettete" vått ut, derfor bruker jeg Clay fra define men det funker fett, eller du kan ta i dax den rød før du dursjer og du får den digge følelsen, og håre er helt fett å style,

*Pris clay: rundt 80 kroner på alle butikker

Pris Rød dax: er rundt 60 kroner på H&M eller sparkjøp ;

selv anbefaler jeg nr.2 Dax, men viss du haster eller ikke gidder, så funker clay også utrolig bra:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...