Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vis frem ditt prosjekt!


fubarweb

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg holder, som noen av dere vet, på med å bygge mitt første bilstereoanlegg og har fått god hjelp fra flere, kanskje spesielt Defus, på dette forumet.

 

Tenkte det kunne være artig med en tråd der alle kan legge ut link til sine prosjekter på nettet om dere har laget noen så kan vi lære og få ideer av hverandre.

 

Mitt finner dere på : Prosjekt Opel Astra

 

Siden min oppdateres fortløpende.

 

Post link til ditt prosjekt på denne tråden så vi kan se hva du har gjort :)

 

-fubarweb-

:thumbup:

Endret av fubarweb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Hei!

 

Jeg holder, som noen av dere vet, på med å bygge mitt første bilstereoanlegg og har fått god hjelp fra flere, kanskje spesielt Defus, på dette forumet.

 

Tenkte det kunne være artig med en tråd der alle kan legge ut link til sine prosjekter på nettet om dere har laget noen så kan vi lære og få ideer av hverandre.

 

Mitt finner dere på : Prosjekt Opel Astra

 

Siden min oppdateres fortløpende.

 

Post link til ditt prosjekt på denne tråden så vi kan se hva du har gjort :)

 

-fubarweb-

:thumbup:

Har oppdatert siden!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg holder, som noen av dere vet, på med å bygge mitt første bilstereoanlegg og har fått god hjelp fra flere, kanskje spesielt Defus, på dette forumet.

 

Tenkte det kunne være artig med en tråd der alle kan legge ut link til sine prosjekter på nettet om dere har laget noen så kan vi lære og få ideer av hverandre.

 

Mitt finner dere på : Prosjekt Opel Astra

 

Siden min oppdateres fortløpende.

 

Post link til ditt prosjekt på denne tråden så vi kan se hva du har gjort :)

 

-fubarweb-

:thumbup:

Jeg digget virkelig arbeidsloggen din! Det er stilig å lese om andres arbeid. Det ble virkelig pent også! :)

Lenke til kommentar
Hvordan ble lyden tvåførti? har følgt litt med dine tråder og bare lurte på det...

 

Jeg ble faktisk imponert over lyden i peerless høytalerne.

Jeg tror det var et ganske godt kjøp til den prisen.

dynaBel forserkeren fungerer utmerket.

Da mangler det bare en subb så blir det bra.

Jeg har prøvd å sette sammen et billig anlegg som høres helt greit ut, er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt til nå.

Lenke til kommentar

Har selv ett prosjekt på gang, er bare litt usikkert åssen bil det skal monteres i, har en Mondeo ( http://mondeo.bilteknikk.net ) som egentlig ble påbegynt, men nå er bilen avskiltet og parkert i en garasje i vente for oppussing.

 

Så har jeg en Opel Astra 95 modell stasjonsvogn som jeg også vurdere å bygge i, hvis jeg ikke selger den.

 

Men anlegget jeg har liggende er følgende:

Pioneer AVX-P7300DVD

Pioneer AVM-P9000R Dolby digital dekoder

SPL Dynamics DIG-1450 monoblokk

JBL GTO75.4 4-kanaler

4x JL-Audio 5,25" komponentsett

2stk Infinity Kappa Perfect 10.1 subwoofere

2stk Pioneer TS-W101SPL subwoofere

 

Pluss diverse annet som skal inn etterhvert.

 

Pioneersubbene bruker jeg på dB-drag mens Kappa Perfect subbene bruker jeg til vanlig fin lyd ;)

 

Om noen er intr. i å kjøpe noe anlegg er det bare å ta kontakt.

 

JBL forsterkeren, JL komp.settene og Infinity subbene er til salgs.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Har selv ett prosjekt på gang, er bare litt usikkert åssen bil det skal monteres i, har en Mondeo ( http://mondeo.bilteknikk.net ) som egentlig ble påbegynt, men nå er bilen avskiltet og parkert i en garasje i vente for oppussing.

 

Så har jeg en Opel Astra 95 modell stasjonsvogn som jeg også vurdere å bygge i, hvis jeg ikke selger den.

 

Men anlegget jeg har liggende er følgende:

Pioneer AVX-P7300DVD

Pioneer AVM-P9000R Dolby digital dekoder

SPL Dynamics DIG-1450 monoblokk

JBL GTO75.4 4-kanaler

4x JL-Audio 5,25" komponentsett

2stk Infinity Kappa Perfect 10.1 subwoofere

2stk Pioneer TS-W101SPL subwoofere

 

Pluss diverse annet som skal inn etterhvert.

 

Pioneersubbene bruker jeg på dB-drag mens Kappa Perfect subbene bruker jeg til vanlig fin lyd ;)

 

Om noen er intr. i å kjøpe noe anlegg er det bare å ta kontakt.

 

JBL forsterkeren, JL komp.settene og Infinity subbene er til salgs.

OT: Sjekka sida di. Kan je bære få spørra om hva du gjorde med dørlistene? Du tok dem av?!! og hva gjorde du isåfall for og tette hulet etter lista?

 

Sparkel? :cool:

Lenke til kommentar
OT: Sjekka sida di. Kan je bære få spørra om hva du gjorde med dørlistene? Du tok dem av?!! og hva gjorde du isåfall for og tette hulet etter lista?

 

Sparkel? :cool:

Angående dørlistene er disse bare festet med dobbeltsidig tape. Stort sett slik det blir gjort på nyere biler.

 

Så man slipper å sparkle hull :)

 

Er man forsiktig holder det å rubbe og polene døra etter man har tatt de av, så er det helt strøkent.

 

for å få av listene greit få tak i en varmepistol og varm opp listene etterhvert som du drar de av.

Det finnes to lister på mondeoene, en bred og flat, mens en er tynn og bygger litt mer tror jeg. Jeg hadde den lista som var ganske bred eller høy, alt etter åssen man ser det ;)

Du ser jo lista på noen av de gamle bildene kanskje..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...