Gå til innhold

Hjelp - Får ikke connecta Battle.net


Anbefalte innlegg

Heisann

 

 

Jeg har sittet en stund nå og forbannet meg over at jeg ikke kommer på battle.net med warcraft III TFT. Jeg har et gammelt X-Link modem (288E) Windows xp pro med service pack 2 (Nyinstallert) Norton Antivirus ligger også full oppdatert inne. Har spilt masse warcraft online før. Men, plutselig får jeg følgende feil melding: "Unable to connect to Battle.net. You may be trying to connect to an invalid Battle.net server. If you are using a modem, you may need to manually connect to the Internet before connecting to Battle.net."

 

Jeg sliter seriøst her. Finner ikke feilen.

 

Sitter sikkert noen smarte folk der ute som veit hva som er feil.

 

Mvh

 

Enigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Googlet litt jeg..

 

"There are some games that have problems with the upcoming Windows XP Service Pack 2. This pack has a built-in firewall and some programs, including these games, use data which will be blocked by it. There's no need to panic though, because you can shut it down and game on. Here's the list of the games:"

 

Link: http://www.fragland.net/?page=newsitem&nid=8513

 

Fant noe fra et forum og:

http://www.ntcompatible.com/thread28271-1.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har akkuratt samme problemet :(

 

Har også SP2 installert. Jeg har aldri spillt det online før da. Så vet ikke om det fungerte med SP1. Har skrudd av firewallen i Windows, men det fungerer fortsatt ikke.

 

Jeg sitter bak 2 brannmurer. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Jeg får til å spille andre spill online uten å ha åpnet porter. Må jeg åpne porter for å få connectet?

 

EDIT: Trådstarter har kanskje funnet en løsning siden det er en stund siden denne tråden ble startet. Har du det?

Noen som kan hjelpe meg?

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...