Gå til innhold

XP SP2 norsk endelig AVinstallert


_THX_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JO...SÅ treigt! ingen forskjeller nei, fra norsk til engelsk

 

har disse specsa:

 

AMD64 3400+

KV8-MAX3

1gb ram

10000rpm WD raptor

250 gb WD

X800XT PE fra PowerColor

 

så jeg _TVILER_ på at det er pcen min som ikke klarer kjøre OSet :p hehe

Har nesten samme oppsett som deg, ikke SP 2. Får hele tiden Explorer.exe har et problem, ting fryser, klikker osv.. ingen SP 2 her. Men jeg skal formatere snart når ny HDD'en kommer, da skal jeg også vedlikeholde data'en bedre. :innocent:

Lenke til kommentar

Ang. programmer som henger (100% cpu utilization). Jeg hadde flere programmer som gjorde dette. Både explorer.exe og iexplore.exe. Først deaktiverte jeg active desktop. Det hjalp for explorer.exe. Men til slutt måtte jeg opprette ny bruker og overføre alle filer til denne. Da funka alle programmer som normalt. Men det ble endel jobb med å registrere div. programmer på nytt. Pass på hvis du har krypterte filer, de går ikke å åpne i ny bruker (selv med samme navn og passord). De må dekrypteres først, så flyttes. Også endel krøll med å flytte epost.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...