Gå til innhold

High-end ram for i875p-system


Caliber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del ikke kjøp ocz dual gold pc4400 til ic7max3 kortet da disse oppnår sneglehastigheter med det hovedkortet. Ville prøvd meg på Corsair Twinx pc4400. Har disse selv og har hatt dem oppe i 284Mhz (568Mhz) på max3. Men du trenger en god cpu til nå slike hastigheter. Prisen på dem er ikke så avskrekkende heller, synes jeg..

Hva er galt med minne ditt? Har du nådd muren med dem?

 

Edit: Var litt i hasten :blush:

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar
nei nie nie!!!!!

 

OCZ 4000/4400 Gold....et eller annet!!!!

bestil INTEL plattformen.....(875)

Tenkte også på noe i denne duren (når jeg får lønning), muligens sistnevnte?

 

Jeg tror desverre jeg har nådd muren ja, og siden jeg har planer om å kjøpe vannkjøling prøver jeg nok å selge de (ram-brikken altså). Dont get me wrong, minnet er konge, men for enda høyere overklokk enn det jeg ligger på nå må det nok kraftigere saker til. Klarer 246FSB stabilt, altså en cpu-speed på 3.45ghz. Venter med å selge brikkene jeg jeg har testet om vannkjøling gjør noe til eller fra, kanskje det er prosessor-temp som stopper meg, eller nb for den saks skyld? Er også ivrig etter å utføre noen mods på hovedkortet mitt, men har verken motet eller den tekniske kompetansen for å røre noe som helst.

 

Nå har jeg også en OCZ 520W inne til bestilling, selger min Mist 550W. Et peak-nivå på 620W i 60 sekunder utelukker iallefall da at d er strømforskyning som hindrer meg...

 

For de som er interessert i å hjelpe meg oppnå høyest mulig overklokk, svar på posten min her. Setter stor pris på hjelp!

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...