Gå til innhold

Hvilket av disse rattene til pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan kvittere for Momo racing rattet ja. Det er ekte skinn og akkurat kopi av hva som du kan kjøpe til en bil.

 

Det er en helt fryd å holde i og pedalene er enda mer digg og ikke minst girspaken..fy faen det er det råeste rattet du kan få tak i.

 

Need For Speed Underground + Momo Racing Wheel = Orgasme

Lenke til kommentar

Høres bra ut:) Gleder meg som en unge. Kansje det endelig går ann å kjøre Richard Burnes rally når jeg får det. Er jo krampe i helvete å greie det med tastatur. Ender opp bretta rundt et tre i hver sving :no: Virker sykt realistisk. Har ikke en gang tørt å tenke på og forandre på oppsettet på bilen. Kan jo til og med stille luft trykket i dekkene :ohmy: Takk for tilbakemeldingene folkens :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg kan kvittere for Momo racing rattet ja. Det er ekte skinn og akkurat kopi av hva som du kan kjøpe til en bil.

 

Det er en helt fryd å holde i og pedalene er enda mer digg og ikke minst girspaken..fy faen det er det råeste rattet du kan få tak i.

 

Need For Speed Underground + Momo Racing Wheel = Orgasme

Sent svar, men må rette opp i en feil så ikke noen blir lurt:

MOMO Racing har ikke skinn.

 

MOMO Force har skinn, men det er ute av produksjon for år og dag siden. Det er likevel ingen tvil om at MOMO Racing er et knakende godt ratt, men det har altså gummigrep. Logitech Driving Force Pro er også et veldig godt valg. Det virker kanskje en anelse mindre kraftig enn MOMO Racing, men så har det 900-graders rattutslag.

 

En annen ting er at et så godt ratt bør brukes til noe bedre enn NFSU ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...