Gå til innhold

N6230 vs N7610?


d0berman1

Anbefalte innlegg

Jeg er pr.dags dato eier av en Nokia 6230 som jeg er ganske fornøyd med.

Vurderer allikevel å bytte til Nokia 7610. Synes den ser ganske rå ut, men det er dumt at jeg ikke kan bruke det samme minnekortet (256mb) som jeg har i 6230. Tenker å selge 6230 og investere i 7610.

 

Noen som har noen erfaringer eller innvendinger til dette? ;) Er fremdeles litt i tvil...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm...litt skuffende at den ikke har radio selv om jeg bruker den svært sjeldent. Hvor står det at den kun har mp3 i mono? Ser også at den ikke har stoppeklokke og nedtellingstaker. Det trekker jo litt ned. Bruker det mer enn radio. Mp3 bruker jeg bare som ringetoner så det betyr egentlig lite hvis det er tilfelle at det kun er mono, men synes det er rart på en tlf i den klassen.

 

Er det noen som har denne tlf som kan bekrefte/avkrefte at mp3 kun er mono? Og om den har stoppeklokke?

Lenke til kommentar
Ok, høres ut som jeg beholder 6230 en stund til da. Er jo egentlig ganske fornøyd med den. Et annet spørsmål er om det går kjappere med dataoverføring via kabel kontra bluetooth? Jeg bruker bluetooth idag og synes det går altfor tregt. Da tenker jeg spesielt på overføring av mp3 til tlf fra dataen.

Kan anbefale deg å ta en titt på Siemens SX1.

 

Den har de fleste samme funksjoner som 7610, med unntakk av dårligere kamera og ikke themes. Den har dog mp3 og radio i stereo, og det følger med handsfree med god lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å ta en titt på Siemens SX1.

 

Den har de fleste samme funksjoner som 7610, med unntakk av dårligere kamera og ikke themes. Den har dog mp3 og radio i stereo, og det følger med handsfree med god lydkvalitet.

Tror nok han bør beholde 6230 over sx1, virket som han var ute etter 7610 pga designet. Jeg synes personlig 6230 er en bedre telefon enn sx1.

Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å ta en titt på Siemens SX1.

 

Den har de fleste samme funksjoner som 7610, med unntakk av dårligere kamera og ikke themes. Den har dog mp3 og radio i stereo, og det følger med handsfree med god lydkvalitet.

Tror nok han bør beholde 6230 over sx1, virket som han var ute etter 7610 pga designet. Jeg synes personlig 6230 er en bedre telefon enn sx1.

6230 er en bedre telefon en sx1, bedre kamera ihvertfall ellers er det jo ikke så mye forskjell.

Lenke til kommentar

Kan anbefale deg å ta en titt på Siemens SX1.

 

Den har de fleste samme funksjoner som 7610, med unntakk av dårligere kamera og ikke themes. Den har dog mp3 og radio i stereo, og det følger med handsfree med god lydkvalitet.

Tror nok han bør beholde 6230 over sx1, virket som han var ute etter 7610 pga designet. Jeg synes personlig 6230 er en bedre telefon enn sx1.

6230 er en bedre telefon en sx1, bedre kamera ihvertfall ellers er det jo ikke så mye forskjell.

Hva har 6230 som ikke SX1 har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...