Gå til innhold

Er det noen du synes utmerker seg "faglig"?


guezz

Anbefalte innlegg

Dette kan være gjennom å være hjelpsom, men samtidig være kunnskapsrik. Dette gjelder selvsagt for alle fora underlagt hw-nettverket.

 

Noen som jeg synes utmerker seg er:

 

Wh1te: Det virker som han har peiling, og han er samtidig hjelpsom og hyggelig. :) Han utmerker seg spesielt i forumet: "Hjelp, jeg skal ha ny pc!"

 

oivind_dahle: Kunnskapsrik, gjelder da spesielt LCD-skjermer, og er generelt hjelpsom.

 

Det er selvsagt mange andre som generelt holder en høy standard. :)

 

Edit: En nevner selvsagt ikke seg selv. :roll:

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jøss! :)

 

Synes HalTan har mye bra å komme med, samt Endre, snorreh, Simen1, Knick Knack (ikke minst), dahle, Rikky, SupremeX, JimRamse, Carnifex og et par flere jeg ikke kommer på i farten.

 

Edit:

HalTan har mye bra å komme med

 

Mye crap også :wee:

 

Edit2: Arve fra WDS og LarsP sånn filmmessig, vet også hva de snakker om. Så legger jeg stadig merke til et par syke "småbarn" som befinner seg i flere programmeringsdeler.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...