Gå til innhold

1.6 Graf. på CZ? =P =S


Anbefalte innlegg

:dontgetit: .....

 

Ja, altså.. Jeg har den gamle grafikken fra 1.6 på maskin med, når jeg spiller Condition Zero, har dette noe med steam å gjøre?

 

Broren min som eier spillet har spillet sånn som det skal være gjennom steam, og vanlig tror jeg (da mener multi pl. mot bots osv..).

 

Men når jeg skal spille multi player mot bots, så får jeg de samme gamle gunnerene og folka?

 

Men bretta er nye.. Det er da det eneste. :p

 

Noen andre som har vært borte i dette? Kanskje jeg skal prøve å re-intallere det? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for meg er det helt likt :( , har også lyst på de nye våpnene

Dessverre, Sletta alt som heter steam, hl og counter-strike. Og det skal tydeligvis være sånn. :thumbdown:

 

Det er sånn med cd'en, man trenger da steam mao. Og det er jo bare broren min som har koden til steam brukeren sin. Meen..heldigvis for meg så har han sagt den! :D Bare når han sitter på maskin sin og spiller at jeg må bruke cd'en, så da begynte jeg å lure litt.

 

Men da vet vi det.. :roll:

Lenke til kommentar
for meg er det helt likt :( , har også lyst på de nye våpnene

Dessverre, Sletta alt som heter steam, hl og counter-strike. Og det skal tydeligvis være sånn. :thumbdown:

 

Det er sånn med cd'en, man trenger da steam mao. Og det er jo bare broren min som har koden til steam brukeren sin. Meen..heldigvis for meg så har han sagt den! :D Bare når han sitter på maskin sin og spiller at jeg må bruke cd'en, så da begynte jeg å lure litt.

 

Men da vet vi det.. :roll:

Nitrisuz ? FRa MP ? Terje? :dontgetit::ohmy:

Lenke til kommentar
for meg er det helt likt :( , har også lyst på de nye våpnene

Dessverre, Sletta alt som heter steam, hl og counter-strike. Og det skal tydeligvis være sånn. :thumbdown:

 

Det er sånn med cd'en, man trenger da steam mao. Og det er jo bare broren min som har koden til steam brukeren sin. Meen..heldigvis for meg så har han sagt den! :D Bare når han sitter på maskin sin og spiller at jeg må bruke cd'en, så da begynte jeg å lure litt.

 

Men da vet vi det.. :roll:

Nitrisuz ? FRa MP ? Terje? :dontgetit::ohmy:

Det er nok en annen en ;) Men jo, har vært på mp i mine tider jeg også gett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...