Gå til innhold

Enormt hva tre års modning kan gjøre.


Anbefalte innlegg

I dag gjorde jeg noe som jeg også kan anbefale til alle andre. Jeg sjekket mine første posts på hw.no-forumet. :no:

Nå mener jeg ikke at dere skal trykke løs og lese mine posts. Jeg snakker om å lese sine egne. Det er merkelig hvor mye forumstilen min har endret seg på fire år. Jeg kan sitte her nå og lese en post fra en fyr og tenke "fy fader for en fjortis", men når jeg ser nøyere etter er det ikke så ulikt ting jeg skrev som nittenåring.

 

Når det er sagt vil jeg gjerne legge til en linje som var, om ikke vanlig, så iallefall ikke sjelden å se på forumet.

 

"Fjortiser kan drite i å svare."

 

(Hva skjedde med den igrunn? Hvor tok fjortisene veien hen?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje hw.no bør slutte å la folk regge seg, så kan vi se hvordan forumet er om tre års tid. :D

Genial idé :!:

 

Uansett, hw.no-forumet har bedret seg mye allerede, dels pga økt moderatorinnsats, dels fordi folk etterhvert har begynt å innse at internett bare er en utvidelse av den virkelige verden, og at de samme reglene for folkeskikk faktisk gjelder.

Lenke til kommentar
hw.no-forumet har bedret seg mye allerede dels fordi folk etterhvert har begynt å innse at internett bare er en utvidelse av den virkelige verden, og at de samme reglene for folkeskikk faktisk gjelder.

Der vet jeg ikke om jeg er helt enig. Tror ikke det er så mange som knytter sitt brukernavn til sin RL-person. Ihvertfall er jeg mer ærlig og åpen her på dette forumet, nettopp fordi jeg ikke trenger å stå ansvarlig for mine meninger noe mer enn en warn eller to. I RL hadde jeg neppe giddet å motsi deg, men nikket tomt i luften og sagt "mhm".

Age is nothing but a number.
Vel... Det tallet viser jo ofte litt om livserfaring o.l. Selv om man ikke alltid kan stole på at folk over 20 er mer voksne enn folk på 18 år, kan det ofte være en pekepinn!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...