Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R: Oblivion Lost


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 februar ifølge gamer.no.

Er ikke helt enig.

 

Utviklerne håper på å kunne gjøre spillet ferdig fort som mulig slik at du kan utgi spillet tidlig 2005. Så igjennom seneste intervju på Gamespot.com for noen uker siden hvor produsentene mener de vil prøve å få spillet ferdig rundt jul, som sikkert deretter fører til en utgivelse i Januar.

Lenke til kommentar
15 februar ifølge gamer.no.

Er ikke helt enig.

 

Utviklerne håper på å kunne gjøre spillet ferdig fort som mulig slik at du kan utgi spillet tidlig 2005. Så igjennom seneste intervju på Gamespot.com for noen uker siden hvor produsentene mener de vil prøve å få spillet ferdig rundt jul, som sikkert deretter fører til en utgivelse i Januar.

Godt mulig datoen blir endret. Men vi forholder oss til bekreftede datoer fra THQ og distributøren i Norden. Det er de som bestemmer når spillet skal gis ut til syvende og sist. Hva utvikleren sier kan man ta som en pekepinn, men ikke noen endelig dato. Vi oppdaterer vår dato så snart det blir bekreftet noe annet. :-)

 

Og forresten, husk at datoer som GameSpot oprerer med, er amerikanske. Det kan være forskjeller fra amerikanske utgivelser til europeiske og norske utgivelser. De fleste er nok klar over dette, men jeg nevner det likevel.

Lenke til kommentar

Dette er et spill jeg ser stort fram til, grunnene er mange, bla:

 

- Total frihet i et over 30 kvadratkilometer stort område (Et stort brett)

- Ikke skriptede Hendelser, AI og historie som fører til en unik spilloplevelse hver gang du spiller spillet.

- Rå fotorealistisk grafikk som vil presse hardwaret til det ytterste

- FPS og RPG i et og samme spill som jeg ikke har opplevd siden System Shock 2

- Realistisk fysikk

- Div Kjøretøy som t.o.m. går på bensin (realistisk)

- Chernobyl området i spillet er realistisk i forhold til det ekte området (bygd opp så og si slik det er i virkligheten)

- Realistisk AI

- Naturen går sin gang uten at du er tilstede. Dyrene i naturen jakter, sover forflytter seg og lever så og si i sin egen verden. (uskriptet)

-8 ulike slutter i spillet, der motstanderne dine faktisk kan komme deg i forkjøpet og avslutte spillet for deg.

 

og mye annet.... les omtalene, se screens, se de 4 nyeste demostrasjons videoene og de eldre videoene.

 

Dette er ikke ment som noe slags propaganda, jeg er bare totalt i skyene over dette spillet og har svært høye forventninger :dribble: Måtte bare få det ut :innocent:

Lenke til kommentar

Hei, folkens, med den geniale søkefunksjonen her så fant jeg linker til disse filene

:-D

 

Husker ikke hvilken av filmene det var, men det er noen sinnsyke effekter i det spillet, og jeg tror det kommer til å bli helt jævlig å bevege seg ute om natten :-D

 

Behind the game (1and2)

Behind the game (3and4)

 

 

Artiklene

1: http://gamer.no/art.php?artikkelid=8642

2: http://gamer.no/art.php?artikkelid=8780

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
15 februar ifølge gamer.no.

Er ikke helt enig.

 

Utviklerne håper på å kunne gjøre spillet ferdig fort som mulig slik at du kan utgi spillet tidlig 2005. Så igjennom seneste intervju på Gamespot.com for noen uker siden hvor produsentene mener de vil prøve å få spillet ferdig rundt jul, som sikkert deretter fører til en utgivelse i Januar.

utviklarane har tenkt å bruke den ekstra tida dei fekk sidan THQ ikkje ville gi ut spelet i år, til å forbetre det og evt. legge til nye detaljer. hadde dei ville fått spelet ferdig så fort som mogleg, hadde det komt snart, da det nesten er ferdig.

 

det er og andre kilder som bekrefter at det skal kome i februrar. men det er aldri godt å vite med sånne datoar.

Lenke til kommentar
legge til nye detaljer.

Hvis du ser på den siste videoen i linkene mine, tror det står dx9 på den jeg tenker på. Blir utrolig detaljert spill. Det eneste jeg ikke likte var hvordan våpen animasjonen var når de skøyt

har sett alle dei filmane for lenge sidan ;)

 

men eg tenkte først og fremst på detaljer som å legge seg ned, lene seg til sidane, øydelegge våpen osv.

 

dei jobbar sjølvsagt og med dx9 versjonen utandørs.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...