Gå til innhold

Skal kjøpe nytt skjermkort (noen sprøsmål)


Belisarius

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nytt skjermkort og er litt usikker på hva jeg ska kjøpe. Har for tiden et Geforce 3 64MB. Nå for tiden er det vel 128 MB kort som er vanlig. Derfor lurer jeg på om det er laget 256MB kort som kan fås for en rimlig pris. Har mer lyst på det en 128MB kort.

 

Lurer bare på hva dere mener. Har ingen problemer med å vente til det er mulig å få et bra kort til en rimelig pris (helst ikke over 2000kr)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg nytt skjermkort og er litt usikker på hva jeg ska kjøpe. Har for tiden et Geforce 3 64MB. Nå for tiden er det vel 128 MB kort som er vanlig. Derfor lurer jeg på om det er laget 256MB kort som kan fås for en rimlig pris. Har mer lyst på det en 128MB kort.

 

Lurer bare på hva dere mener. Har ingen problemer med å vente til det er mulig å få et bra kort til en rimelig pris (helst ikke over 2000kr)

Du får nok ingen 256MB kort som er verd pengene under 2000. Jeg ville ha kjøpt en av disse:

 

Asus V9950 Geforce FX5900 128MB DDR 8x 1595,-

 

Eller dette som er litt bedre igjen:

 

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB 1760,-

 

Eller hvis du vil gå litt høyere i pris er dette ett meget godt kjøp:

 

MSI GeForce 6800 128MB DDR AGP 2595,-

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...