Gå til innhold

prosjektor + div spørsmål


Anbefalte innlegg

noen som vet om det er mulig å få prosjektorer som man kan koble sammen f.eks 3 prosjektorer som man kan sette ved siden av hverandre så man får et bilde som er "seamless" slik at alle 3 prosjektorene viser ett stort bilde..

 

isåfall hvordan kan man få til dette, må man ha noe spesielt type skjermkort eller er det spesielle prosjektorer man må ha

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet om det er mulig å få prosjektorer som man kan koble sammen f.eks 3 prosjektorer som man kan sette ved siden av hverandre så man får et bilde som er "seamless" slik at alle 3 prosjektorene viser ett stort bilde..

 

isåfall hvordan kan man få til dette, må man ha noe spesielt type skjermkort eller er det spesielle prosjektorer man må ha

Det kommer nok mest an på skjermkortet. Hvis du har dvi på pc'en din (minst 2 utganger) så kan du enkelt koble til flere projektorer i multiskjermoppsett.

Lenke til kommentar

Var inne på denne tanken jeg og fordi jeg sitter med en gammel(men god) rørprojektor som ikke klarer store oppløsningen(36khz). Det funker vel på nvidia kort om man kjører dual monitor i eh,vet ikkehvadetheter mode når man liksom har ett skjermbilde over to skjermer. Men fant ut at dette i mitt tilfelle ikke var så mye vits i da det er vertikal oppløsning og ikke horisontal som jeg er mest ute etter.. Men til gaming så er det sikkert fett..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...