Gå til innhold

SP2 klar på norsk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, huff, norsk XP er æsj. hvorfor? jo pga språket så klart :p hva ellers. jeg har oppdaget at noen steder er det litt rart oversatt, er ikke helt sikker på hvor. men uannsett. man lærer jo veldig mye engelsk når man bruker engelsk os. eller? tror nok at den Norsk SP2 pakken for Windows XP blir installert her i løpet av helgen, på de andre pc`ene i huset. har akkurat lasta den ned selv også, men jeg kommer selvføglelig ikke til å installere den da. hehe.

Lenke til kommentar

Nydelig, Installerte SP2 på norsk og den feilet under installasjonen av ATAPI.DLL

Avbrøyt installasjonen og prøvde å avinstallere DAEMON... Niks det fikk jeg ikke lov til, fikk ikke lov til å avinstallere noen programmer med windows unnskyldning at det kunne være at jeg oppdaterte OS et eller kjørte i sikkerhetsmodus. blæ.. omstart av datamaskin.. så fikk jeg beskjed om at systemet var istabilt.. avinstaller service pack 2 sa windows. Vel så gjorde jeg det... startet opp på nytt igjen i sikkerthetsmodus og installerte SP2 igjen fra sikkerhetsmodus.

Dette gikk knirkefritt. startet opp windows på vanlig måte og alt fungerte. Surfet i noen timer trådløst.. Ypperlig tenkte jeg.

Ved neste omstart så fungerte ikke trådløst nett.. Fant ingen trådløse nettverkstilkoblinger. (det er 4 stk jeg plukker opp fra der jeg bor)

Hmmz.. reinstallere nettverkskortet (innebygget centrino)

Nope... Knappen til å skru av trådløst lan på flyet fungerte heller ikke etter SP2.. merkelig tenkte jeg.. kanskje det har noe med nettverkskortet programvare å gjøre..

Testet å 2 forskjellige PCMCIA nettverkskort og samme dilemma.. Ingen trådløs nettverkstilkobling tilgjengelig..

 

Er ikke super fornøyd.. dette betyr reinstallasjon av windows og mere bortkastet tid.. brukt 3 timer på dette allerede..

 

Oppdatering av SP2 på begge mine stasjonæremed engelsk windows XP har gått knirkefritt men min bærbare med norsk XP har vært et helvete. Takk Microsoft.. Eneste OS jeg faktisk betaler for er det som ikke funker... Tror jeg reinstallerer XP men bruker en brent XP på engelsk

Endret av bearcarlsen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...