Gå til innhold

Ukens tilbud på Komplett 13/9


Anbefalte innlegg

Sitter og kikker gjennom ukens tilbud på komplett.no som jeg alltid gjør for å vurdere nye innkjøp som jeg egentlig ikke har råd til. Der har de:

 

Sapphire Radeon 9800 Atlantis 256MB AGP,128bit bus,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301847&cks=WOF

 

Før: 1850,- NÅ: 1649,-

 

Er ikke dette veldig misvisende førpris da? Jeg var sikker på at det var 256bit bus versjonen av 9800 Pro som kostet kr 1850,- ikke 128bit versjonen.

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301847&cks=WOF

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Prisen på skjermkortet som er på Ukens tilbud denne uken var frem tom. Søndag kr. 1850,- og det går tilbake til denne prisen søndag kveld. :)

Gøy å se at dere er aktive her på forumet. Det bare støtter opp om mine ytringer til venner og kjente at dere er en seriøs Webshop som vet hva dere driver med.

 

Får jo bare håpe at folk flest er klar over at de kan få ett mye raskere Sapphire kort (256bit versjonen) for kr 1850,-.

 

Ellers må jeg jo innrømme at jeg også synes den Medion skjermen på 7200rpm og 8MB cache til kr 3795,- ser ganske interessant ut :D

Lenke til kommentar
Hei

 

Prisen på skjermkortet som er på Ukens tilbud denne uken var frem tom. Søndag kr. 1850,- og det går tilbake til denne prisen søndag kveld.  :)

Gøy å se at dere er aktive her på forumet. Det bare støtter opp om mine ytringer til venner og kjente at dere er en seriøs Webshop som vet hva dere driver med.

 

Får jo bare håpe at folk flest er klar over at de kan få ett mye raskere Sapphire kort (256bit versjonen) for kr 1850,-.

 

Ellers må jeg jo innrømme at jeg også synes den Medion skjermen på 7200rpm og 8MB cache til kr 3795,- ser ganske interessant ut :D

Hehe, skulle gjerne sett den skjermen på 7200 rpm. jeg også :!:

Endret av slowcooler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...