Jump to content
Sign in to follow this  
Falconer

Ukens tilbud på Komplett 13/9

Recommended Posts

Sitter og kikker gjennom ukens tilbud på komplett.no som jeg alltid gjør for å vurdere nye innkjøp som jeg egentlig ikke har råd til. Der har de:

Sapphire Radeon 9800 Atlantis 256MB AGP,128bit bus,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301847&cks=WOF

Før: 1850,- NÅ: 1649,-

Er ikke dette veldig misvisende førpris da? Jeg var sikker på at det var 256bit bus versjonen av 9800 Pro som kostet kr 1850,- ikke 128bit versjonen.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301847&cks=WOF

I "Ukens tilbud"-mailen er det også en liten feil.

Husker ikke ordrett nå, men noe àla;

Medion 19" LCD TCO-99 Skjerm

IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM

Stemmer vel ikke helt? ;)

Hei

Prisen på skjermkortet som er på Ukens tilbud denne uken var frem tom. Søndag kr. 1850,- og det går tilbake til denne prisen søndag kveld. :)

Gøy å se at dere er aktive her på forumet. Det bare støtter opp om mine ytringer til venner og kjente at dere er en seriøs Webshop som vet hva dere driver med.

Får jo bare håpe at folk flest er klar over at de kan få ett mye raskere Sapphire kort (256bit versjonen) for kr 1850,-.

Ellers må jeg jo innrømme at jeg også synes den Medion skjermen på 7200rpm og 8MB cache til kr 3795,- ser ganske interessant ut :D

Hei

Prisen på skjermkortet som er på Ukens tilbud denne uken var frem tom. Søndag kr. 1850,- og det går tilbake til denne prisen søndag kveld.  :)

Gøy å se at dere er aktive her på forumet. Det bare støtter opp om mine ytringer til venner og kjente at dere er en seriøs Webshop som vet hva dere driver med.

Får jo bare håpe at folk flest er klar over at de kan få ett mye raskere Sapphire kort (256bit versjonen) for kr 1850,-.

Ellers må jeg jo innrømme at jeg også synes den Medion skjermen på 7200rpm og 8MB cache til kr 3795,- ser ganske interessant ut :D

Hehe, skulle gjerne sett den skjermen på 7200 rpm. jeg også :!:

Edited by slowcooler

Hva er hovedforskjellen på 9800 og 9800 pro...er det merkbar forskjell på disse?

Sapphire 9800 på tilbud har kun 128bit båndbredde på minnet. Hastighetsmessig vil vel det si litt i overkant av ett 9600XT, så ja, det er en del forskjell på de to kortene.

Tror ikke jeg hadde kjøpt den skjermen om den hadde rotert såpass fort!!! Må jo bli et sabla helvete å se på den :!: :p

Tror ikke det er bevist fra komplett sin side, bare en sammentreff på like priser.

Tror ikke jeg hadde kjøpt den skjermen om den hadde rotert såpass fort!!! Må jo bli et sabla helvete å se på den :!: :p

Tror ikke det er bevist fra komplett sin side, bare en sammentreff på like priser.

:!: beste spøken hittil.

Har de endret det nå??

Har de endret det nå??

Det var i mailen de sender ut hver uke, så da er det vel ikke så lett å være "etterpåklok". :p

Medion 19" LCD MD-7212 TCO-99 Skjerm

7200 RPM harddisk med 8MB cache til kanonpris!

Før: 4.995,- NÅ: 3.795-