Gå til innhold

Nye komponenter til min PC. Kabinett, lys osv...


Anbefalte innlegg

halla... jeg kjøpte meg en ny pc i fjor og fikk en hel haug med hjelp.....

 

men nå trenger jeg en ny 200 gb disk jeg tenkte på hos:Pc utstyr

 

og lurte på om det kanskje er på tide med et nytt kabinett?

jeg syns at detta er ganske rått da:

3d fx cool

 

og da trenger jeg litt lys!

så jeg tenkte på et grønt neon lys!

som detta:

Lys

 

eller detta:

Mer for penga?

 

og lurer på om jeg skal kjøpe meg et display i fronten som passer inn der floppy disken skal inn eller der brenneren skal inn....

 

hvor får jeg tak i dette??

 

og da har jeg kommet til tastatur :

jeg har sett på disse!

 

Logitech tastatur!!!

 

finner nesten ingen kule tastatur!

finn noen for meg men ikke over 1000!

 

tips er velkommen! :w00t:

 

#EDIT av moderator - Fryktelig dårlig topic "Deler!" endre til noe mer fornuftig.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er omvendt med hd'er.. Det er wd som bråkre som et uvær, mens seagate er stille;) Ang. kabinett så ville jeg kanskje kjøpt et litt mindre skrikende kabinett;9 Har du råd så er lian-li et veldig godt valg:) Eller et cooler master centurion;9 det er også veldig pent, og desuten ikke så stygg pris heller

 

-Jonas

Lenke til kommentar

ok.. og blir vel til det da!! seagate 200 gb 1000+ bør jeg kjøpe S-ata eller Ide?

 

og kabinettet skall bere et sånt her er jeg !! det skall vere et lan party kabinett og det skall vere rått og da ekke coler master og lian li så veldigt kule!

 

og hvis jeg kjøper et av de så må jeg også ha et display i fronten men jeg finner det ikke noen plass!!

 

hvor er det jeg får tak i dette???

Lenke til kommentar

Display finner du sikkert på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no

 

det mye bedre/finere med et kabinett som er stilfult, og ikke ser ut som det kommer rett fra et japansk "blinke-blinke" diskotek;) Jeg lover deg, har hatt mange kabinetter, og nesten alle sammen av de som ser fancy-fancy ut har jeg solgt fordi, jeg ville tilbake til det pene og rene designet;) hvis man på død og liv vli ha vindu og sånt, så står det mye mer respekt av å lage det selv med en dremel og plexiglass;)

Lenke til kommentar
joa..... så på coler master sin Wave master den er ganske rå eller ??

 

og en side dør!!

 

og http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hardcano10.htm displayet!

CoolerMaster WaveMaster, Eller ThermalTake Tsunami Dream hvis du vil ha samme design noen 100-lapper billigere:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300487&cks=PRL

 

http://www.thermaltake.com/xaserCase/tsunami/swa/swa.htm

 

Jeg er ihvertfall meget fornøyd med det kabinettet, selv om jeg så meg nødt til å kjøpe viftekontrollere i tillegg (men så er jeg allergisk mot lyd da).

Lenke til kommentar

Joda, det coolermaster kabinettet er supert. Har 2 venner som har det, og begge to er kjempe-fornøyd:) Nå snakker jeg om coolermaster centuron, og ikke coolermaster wavemaster. Wavemaster regner jeg med at minst like fint, mens centuron er mye billigere. det er vel nesten det samme hvilket "display" du kjøper, så lenge du ikke kjøper "digitaldock 5" fra microplex:) den hadde jeg bare dårlig erfaring med...

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg skal si fordi det er ikke så dumme ting du har valgt ut. Jeg har vel ikke helt samme smak som deg når det gjelder kabinett, ville valgt ett LePont kabinett i stede, og en seagate hd istedenfor wd, ellers ser det bra ut.

Seagte barracuda er stillegående. Men jeg må inrømme, fy faen så stilig det kabinettet var. Fikk lyst på det selv. :love::love: Men lurer litt på hvor god luftgjennomstrømning det er.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...