Gå til innhold

20D sendes ut nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var på Fotovide.no i dag ettermiddag. Da hadde de akkurat fått inn 30 stk. Eos20D.....men det var 97 personer på venteliste.....

 

:!:

 

Når virkelig håpe dette er det kamera man forventer at det er, vurderer selv å kjøpe men tenkte jeg skulle vente til folk har fått brukt det en tid for å se om det kommer frem en del stuff/svakheter, samt at det sansynligvis kommer en del bra "bundles" etterhvert som den værste hypen har lagt seg.

 

For det gjør det vel normalt sett? :hrm:

Lenke til kommentar
Apropos svakheter:

 

 

Ser ut som om noen 20D eiere har småproblemer. Håper det er slik som en lurer på der, at det kan være en spesifikk batch.

 

Ouch, kan mest se ut som en software bug. Dersom det ikke er det, håper jeg virkelig at det er snakk om en spesifikk leveranse, men det ser ut til at feilen finnes på kamera levert fra flere forhandlere, i såfall kan det virke som at det er en del kamera det er snakk om.

 

Får håpe det er patchable da, vet jo at noen mobiler har hatt tilsvarende problemer (ericsson T68), som vistnok ble mer stabil etter patching. (uten sammenlikning forøvrig).

Endret av znapper
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...