Gå til innhold

Drivere til 6800 ultra?


ToLi

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen bra kjermkort drivere til mitt kort?

Har prøvd 61.77 eller hva den nå heter. den fulgte med kortet mitt. På den driveren fungerer bare doom3 av spill. den gir derimot god ytelse i det spillet. Så prøvde jeg 65.73 driveren fordi jeg ville også få start på farcry og battlefield 1942 siden disse spillene ikke virket på den forige driveren. Den gir veldig god ytelse i alle andre spill ENN doom3. får max 40 fps i doom i 1280*1024 i ultra oppløsing i motsettning til den gammle driveren som ga meg ca 80 fps!

Så finnes det noen mellomting mellom disse to driverene? Noen som har prøvd andre med gode erfaringer? Sliter også med og få slettet absolutt alle spor fra den gammle driveren. selv med driver cleaner. HJELP!!!!! :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den gir veldig god ytelse i alle andre spill ENN doom3. får max 40 fps i doom i 1280*1024 i ultra oppløsing i motsettning til den gammle driveren som ga meg ca 80 fps!

jeg får 88.3 FPS med ultra settnings og 1024/1280

 

men du MÅ ta testen flere ganger etterhverandre for å få ett bra resultat

 

Timedemo demo1.demo tror jeg det var !

Lenke til kommentar
Den gir veldig god ytelse i alle andre spill ENN doom3. får max 40 fps i doom i 1280*1024 i ultra oppløsing i motsettning til den gammle driveren som ga meg ca 80 fps!

jeg får 88.3 FPS med ultra settnings og 1024/1280

 

men du MÅ ta testen flere ganger etterhverandre for å få ett bra resultat

 

Timedemo demo1.demo tror jeg det var !

Jeg får 84 fps :)

Lenke til kommentar

66.31 driveren gir elendig bilde ved avspilling av AVI/DivX etc hos meg, byttet tilbake til 65.73 som har litt svakere ytelse (2-3 fps i Doom, 150-200 i 3dMark03).

 

Ytelsen hos meg var dog bedre enn noen andre drivere i både Doom3 & 3DMark03. Det er noen som har klaget over bildekvaliteten i spill også på 66.31, men det la jeg ikke merke til sånn umiddelbart.

 

Lars

Lenke til kommentar

Jeg har 61.77 Forceware, og da henger grafikken seg ganske ofte i Sof2. Dette skjer kun når det blir mye røyk, som når en nade eksploderer i trynet mitt osv :)

Ofte må jeg da restarte pc'en, men av og til er det bare å vente lenge nok, så kommer bildet tilbake.

 

JEg tror det må ha med drivern å gjøre, så jeg skal også teste den 65.73 drivern som dere skryter av :)

 

Er det andre som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Toli.. det er noe rart med at du ikke for SUVEREN yttelse i D3 med 65.73/76.. de to er UTROLIGE.. bruker sjølf 65.73 og de er RÅE i alt som jeg kjøre, FarCry, Doom3, Thief 3, CoD etc. etc.

 

6800Ultra kortene blir bare bedre og bedre..

 

Simon

Mulig at det noe forstyrrelser fra den gammle driveren da? ser når jeg åpner properties på nVidia panelet så står det et utropstegn nederst i vinduet med ordet "løs" etter. Trykker jeg der kommer det opp et vindu der det står noe om savnede filer eller filer som krasjer med andre eller noe sånt. Får ikke fjernet dette. har prøvd me driver cleaner 3 ganger nå. har fulgt alle instrukser i hjelpefila på programmet og alt har virkdet fint med slettinga, utenom disse filene da. må prøve med 65.76.

Lenke til kommentar
Den gir veldig god ytelse i alle andre spill ENN doom3. får max 40 fps i doom i 1280*1024 i ultra oppløsing i motsettning til den gammle driveren som ga meg ca 80 fps!

jeg får 88.3 FPS med ultra settnings og 1024/1280

 

men du MÅ ta testen flere ganger etterhverandre for å få ett bra resultat

 

Timedemo demo1.demo tror jeg det var !

Og ja! har tatt testen 2 og 10 ganger etterverandre. Har satt ned oppløsningen til high nå. da har jeg rundt 25 første gang jeg kjører testen, og rundt 45 de fleste andre gangene etter den første. :(

Lenke til kommentar

Prøv å avinnstaller driverne på vanlig måte,restart marskina.

Gå inn i safemode(F8)under oppstart,kjør driver cleaner>restart.

Når du kommer inn i windows igjen så trykk cansel når det

blir spurt om drivere.

Gå til mappa der driverne ligger å kjør setup.exe fila.

Verdt et forsøk.

Ved testing i Doom3 skal Vsynk være Off.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...