Gå til innhold

Side til kritikk


Anbefalte innlegg

Som noen av dere kanskje har fått med dere skal jeg lage nettsidene til russen i år, og lager derfor flere design halvferdig koda så man får fler å velge mellom.

Er ferdig med det første:

LINK

 

Menyknappene/bildene er "stjålet" fra arve, i mangel på inspirasjon, de skal byttes ut, de er bare illustrerende.

Men ellers er det noen som har noe positivt eller negativt om siden?

 

Har lagt inn et browser-specific stylesheet script, så den skal fungere fint i Opera og IE6, men har ikke testa den i FF enda.

Endret av Mira
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående den innloggingen, er den inspirert (merk; inspirert, ikke kopiert) fra tjcombo sin Idyllside..? Mener å huske en lignende en plass i fra..

Joda, inspirert derfra, var den FOR lik?

 

Fonten i header kan jeg bytte ut ja, skal vel egentlig remake hele headeren.

 

vexx:

Hva mener du konkret med å "oppstramme designet"? ;)

Lenke til kommentar

Designet var stilig nok egentlig.

Knappene minner meg alt for mye om absentvoid.

Selv om siden din er optimalisert for opera med oppløsning fra 1024 og høyere, så kan jeg si at siden din bugger i opera 7.6 ved en oppløsning på 1024x768.

 

Hva står det i headeren?

Ser ikke helt hva det står, ville ha byttet til en litt mer leselig font.

 

Gridsskyggeleggingen var litt spesiell, funker fint for min del, men den ødelegger helheten når menyknappene ikke har denne skyggeleggingen, det er heller grids over hele. Mindre pent IMO.

 

Jeg lurer enda på hva dere bruker den boksen i midten der til, men det får være opp til dere.

 

Ellers var jo oppsettet ganske greit og resten av designet ganske pent.

Gridsskyggen på venstre side kutter litt fort syns jeg, er det ett bug eller skal det være sånn?

 

Kanskje jeg høres litt skarp ut nå, det er ihvertfall ikke det som er meningen, du har fått mine synspunkter ihvertfall :)

 

edit: oki, er en smule trøtt, så jeg fikk det ikke med meg.

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Denne siden vises best i nettleseren Opera
Why?

Jeg vet ikke hvordan programmvare din gjennomsnitlige målgruppe benytter seg av, men for meg som bruker Mozilla FireFox 0.9.3 så er det meget irriterende å komme på en webside som er optimalisert for en annen nettleser, og ser helt forferdelig ut i den en selv anvender.

Websiden skal fungere for alle.

 

Forresten så er det en pixel feil på venstre side av menyen når jeg ser på websiden gjennom Opera.

Lenke til kommentar

Ligner alt for mye på absentvoid, hadde vært bedre om du hadde prøvd å kommet opp med noe litt mer eget, jeg prøver ikke å si at du har rippet noe, jeg synes bare det virker som om du har blitt litt vel inspiret og laget noe veldig likt.

 

(forresten, den innlogginsnøkkel ligner veeeeldig mye på den tjcombo laget... har du laget den selv?)

 

Men bortsett fra alt det så er det jo en fin side, akkurat som absentvoid er en fin side, men ikke noe spessielt.

 

btw. noen som har URL til tjcombo sin side, eller idyllsiden han laget?

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...