Gå til innhold

hvilken So-DIMM kan jeg bruke


Morten1

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar pc som det sitter en 256MB So-DIMM 266MHz RAM brikke i...

Jeg har mulighet til å kjøpe billige 2x512MB brikker.. Men disse er 333MHz...

Kan jeg bruke disse i min pc?

 

ModeratorEdit: Det heter hvilken og ikke hvem når du spør om hardware. (Spørreordet hvem er forbeholdt spørring om personer.)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:w00t: Første post så jeg unnskylder deg kanskje.. Nei.. Det gjør jeg overhodet ikke, det går da ikke an å skrive Hvem om ting... :cry: Dårlig bruk av emnefeltet det der, og riktignok er det dårlig bruk av plass på forumet av meg ved at jeg klager på deg nå, men jeg blir litt språk-nazi når jeg ser poster hvor folk spør "hvem ditt" og "hvem datt", jeg vet at vi har en tråd her på forumet et sted om skrivefeil vi irriterer oss over, kanskje du skulle sjekket ut den før du postet her....

 

Vel, det var mine ord. Jeg har talt. God natt til deg, og hei til "Trymskvadet"...

 

EDIT: Mener ikke å skremme deg vekk fra forumet...

 

Noen som vet hvem sider jeg kan sjekke ut for info om hva som har gjort norge kjent i det store utland? Og hvem eksterne harddisk som er best å ha?

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Har to minne slotter som kan ta 512MB hver... Så da går jeg for 2x512MB jeg...

Takk for hjelpen brsseb og Sir Spiff!! Det var alt jeg lurte på...

Og til deg eckmann... Hvis du syntes innlegget mitt var så "unødvendig"... Hvorfor gadd du da i det heletatt å svare? Du kunne jo bare ha trykket på "TILBAKE" knappen og sett på neste innlegg.......

Men samma det... Gir F*** i om noen få ikke liker det jeg skriver....

Lenke til kommentar

Du nevner selv ordet folkeskikk Morten1, og det er du som mangler det. Det de etterlyser er et mer gjennomtenkt innlegg og jeg må si meg enig med kritikerne. Så at det kun er noen få som er uenige med deg? Litt merkelig start på et forum og siden det er så mange som kritiserer dine innlegg så er det kanskje noe i det? Bedre å tenke seg om enn å begynne med d..ttslenging? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Et mer gjennomtenkt innlegg? Jeg spurte bare om jeg kunne bruke RAM som hadde en hastighet på 333MHz når brikken som fulgte med pc'n er på 266MHz... Hva er det som er så ugjennomtenkt med det spm?

Eller, man får vel ikke spørre om noe her?

Og ang. drittslenging.... Se hvem som begynte å slenge dritt...

Jeg sitter ikke å tar imot dritt om noe som var ment som et lite spørsmål...

Kan hende dette spørsmålet er simpelt og idiotisk for noen... Men alle har ikke like mye erfaring med hardware i pc'er....

Sorry til alle som syntes dette er et dumt,irriterende eller unødvendig spm, men det må da være lov til å spørre om noe teknisk på detta forumet.....

Endret av Morten1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...