Gå til innhold

PC - anlegg til DVD


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et Creative MegaWorks THX 5.1 550, surround anlegg, som jeg ikke trenger, grunnet at jeg også har et altec lansing anlegg som funker bedre, jeg hadde derfor likt om det var en mulighet for at jeg kunne koble det til en dvd spiller. Finnes det mulighet for dette, eller må jeg kjøpe en liten "receiver". Er det eventuelt en transformer, slik at jeg kan koble de tre pc pluggene i en optisk inngang, coaxial... e.l.

 

Håper noen kan hjelpe meg med dette.. :roll:

 

Alle seriøse svar belønnes med: :thumbup:

 

mvh. RR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dersom dvd-spilleren har en dekoder innebygd, vil det være utganger på dvd-spilleren tilsvarende inngangene på suben, bare i form av phono-plugger.

 

det vil da være 3 hvite 3 røde(tilsammen 6) phono kontakter fra dvd-spilleren. sub'en har 3 innganger. det du da trenger er overgang i fra 2stk phono til 1stk 3,5mm jack. (finnes hos elkjøp osv).

 

dersom du ikke har disse utgangene på dvd-spilleren, men bare en optisk eller digital ut, trenger du en dekoder. en enkel og bra en til pc-høytalere er creative decoder ddts-100...

 

denne har utganger til 2.1/5.1/7.1. har også tre optiske innganger, 1 digital og 3 analoge... i tillegg har den fjernkontroll :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...