Gå til innhold

Microplex tar inn Aspire/Levicom kopi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse PSU'ene ser jo knall tøffe ut, og ut fra spec. på 12v railen er det 34amp.

Venter på en test.

De lingner veldig på Asipre PSU 500Watt, samme spec. test her.

Noen som vet om det er den samme PSU'n??? bare at annet navn????

Asipre PSU fikk jo en knall bra test, og nesten alle ulempene er jo rettet opp her.

 

Det som er forskjel, som jeg ser, er at alle kabler har UV-reaktive kabelstrømper og 2 stk. S-ATA kontakter.

 

Vi må være obs på at strømforsyningens dybde er 168.6mm. ATX spesifikasjonen sier 140mm.

 

Her er min favoritt :thumbup:

Dette er en bZerk, 500W, Aluminium, Plexi, Blå

 

bz500wplbl.jpg

 

edit:leif

Endret av bluesman
Lenke til kommentar
Problemet hos microplex er vel heller at de skifter produkter alt for ofte , spesielt strømforsyninger .

Ja, det skiftes ut hele tiden. Har opplevd flere ganger at jeg har spart opp til enkelte deler, men da jeg endelig har råd er produktet utsolgt og fjernet fra siden. Sist jeg opplevde dette var med MIST-PSUene. Jaja, venter på at de skal få inn de nye modellene nå :)

Lenke til kommentar
det er jo aspire\levicom psu'er da..

 

hva med å se på hva folk har sagt om de? det er akkuratt samma psu'n..

 

 

teknikkeren: har microplex noen gang solgt sælig bra varer? de har ikke jeg vært borti i allefall..

Ikke kvalitets / gode varer?

La meg nevne:

Lian Li

Koss

 

Dårlige varer? Nei de har et fint utvalg av gode komponenter i mine øyne. Men hva har du kjøpt som ikke er bra?, har jeg ikke vært fornøyd med varene jeg har kjøpt så har jeg benyttet meg av angrerett osv.

Lenke til kommentar

En ting som er verdt å merke seg er forbedringene/oppgraderingene fra Aspire PSU'en som flere har nevnt tidligere i denne tråden. Kabelstrømper på alle kablene er definitivt et pluss, i tillegg til 2x S-ATA kontakter. Dessuten benyttes det 1x 120x120mm vifte på den ene versjonen. Men det er verdt å merke seg at det "kun" er 6 stk. drev kontakter, mot Aspire som har 9 stk.

Endret av azone
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...