Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Slettet-IBL5Pam9QB

Støy på PC-høyttalerne!

Recommended Posts

Guest Slettet-IBL5Pam9QB

Jeg er veldig plaget med støy på PC-høyttalerne mine!

Jeg har disse høyttalerne, og dette hovedkortet. Støyen merkes veldig godt når høyttalerne ikke er i bruk, men bare er påslått. Jeg kan da høre en konstant summelyd som er EKSTREMT irriterende. Det merkes også når jeg spiller musikk..

:mad:

Bør jeg gå over til et eget lydkort? I så fall, har dere noen anbefalinger?

Jeg er veldig plaget med støy på PC-høyttalerne mine!

Jeg har disse høyttalerne, og dette hovedkortet. Støyen merkes veldig godt når høyttalerne ikke er i bruk, men bare er påslått. Jeg kan da høre en konstant summelyd som er EKSTREMT irriterende. Det merkes også når jeg spiller musikk..

:mad:

Bør jeg gå over til et eget lydkort? I så fall, har dere noen anbefalinger?

hadde noe lignende på mitt Chaintech ZNF3-250GB pro zenith også men etter mye om og men la jeg inn driverene på nytt og da virka det fint....

det jeg hadde hørtes ut som en ekstrem feil i lydkortet på hk ,med sterk støy som fulgte musas bevegelser osv.

Edit: har altec lansing atp3

Edited by F-14

Guest Slettet-IBL5Pam9QB

Når du sier det, så følger faktisk støyen bevegelsene på musa her også...

Edit: Også når jeg minimerer/maksimerer vinduer i Windows merkes det på støyen i høytalerne

Edited by Slettet-IBL5Pam9QB

Hmmm, har samme problemet her også. Irriterende svak piping som påvirkes av omtrent hvilken som helst aktivitet på systemet. Har et Epox EP-8KDA3+ og fikk problemet på den intgrerte lydkretsen, men også når jeg satte i ett Audigy 2 var det der...

Guest Slettet-IBL5Pam9QB

Tenker jeg kjøper meg et Soundblaster Audigy 2 kort jeg. Alle sier jo at lydkort som er integrert på HK suger uansett. :roll: