Gå til innhold

SP2 til WinXP Norsk er ute !


Pankus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempefin veiledning, selv en uten for mye datakunnskap kunne følge den.

Fint å ha en XP CD med de siste oppdateringer slik at en slipper all nedlastingen dersom en må reinnstallere.

 

Fikk en feilmelding da jeg startet Nero etter innstallasjon av SP2: Programvare er ikke kompatibel med denne versjon av Windows, flere som har fått det samme?

Fikk denne jeg også.

 

Last ned update til SP2 på nero.com. Ahead software har laget en patch som fikser dette.

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Kjempefin veiledning, selv en uten for mye datakunnskap kunne følge den.

Fint å ha en XP CD med de siste oppdateringer slik at en slipper all nedlastingen dersom en må reinnstallere.

 

Fikk en feilmelding da jeg startet Nero etter innstallasjon av SP2: Programvare er ikke kompatibel med denne versjon av Windows, flere som har fått det samme?

Fikk denne jeg også.

 

Last ned update til SP2 på nero.com. Ahead software har laget en patch som fikser dette.

 

Sveinl.

Har oppdatert Nero og nå fungerer programmet uten feilmeldinger, har ikke oppdaget andre programmer som har problemer med SP2.

Supert med pop up killeren, herlig å slippe disse uten å innstallere ett eget program kun for dette. :thumbup:

Lenke til kommentar

Les hva de skriver på dagbladet.no. Her står det følgende:

Versjonen for nettverksinstallasjon er allerede tilgjengelig hos Microsoft, men denne skal ikke benyttes av hjemme-pc-brukere.

Har dere hørt sånt tull? Det er jo nettverksinstallasjonen det lønner seg å installere. Da kan man patche opp maskinen uten å koble til internet. Da er man mye tryggere for at maskinen skal bli infisert.

Lenke til kommentar
Virkelig trygt å installere? Kan godt gjøre det her, men tror jeg venter en god stund før jeg dumper den ut på nettverket på jobben.

Hvorfor det? Dette er en offisiell versjon beregnet på bedrifter med nettverk. Hvis ikke det er noe annet galt med maskinene på jobben så skal det fungere knirkefritt. Det er tusenvis av maskiner som allerede er oppgradert med engelsk sp2 uten problemer. Vi snakker TUSENER PÅ TUSENER PÅ TUSENER!! :w00t::thumbup: hehe

Lenke til kommentar
Dem har ennå ikke klart å fikse denne latterlige skriveleifen i XP med SP2 gitt...

 

skrivefeil.jpg

 

lol :roll:

:!: jeg lanserte en privat sikkerhetsoppdatering til den buggen for en tid siden. Kan laste den ned her - men må installere den i sikkermodus så Windows ikke tilbakestiller.

 

Har ikke oppdaget noe galt i XP jeg heller, bortsett fra at søkefunksjonen krasjet.

 

- men feilene kommer noen om noen dager når flere har testet det.. har sett på forumet i Windows & .NET magazine om folk som klager.

Lenke til kommentar
Virkelig trygt å installere? Kan godt gjøre det her, men tror jeg venter en god stund før jeg dumper den ut på nettverket på jobben.

Hvorfor det? Dette er en offisiell versjon beregnet på bedrifter med nettverk. Hvis ikke det er noe annet galt med maskinene på jobben så skal det fungere knirkefritt. Det er tusenvis av maskiner som allerede er oppgradert med engelsk sp2 uten problemer. Vi snakker TUSENER PÅ TUSENER PÅ TUSENER!! :w00t::thumbup: hehe

Tenkte på den lista med programmer som ikke støtter SP2. Hvor mye av dette har blitt fikset?

 

Edit: :devil:

Endret av Pomfri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...