Gå til innhold

Noen snille Banner-designere der ute?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det var noen som kunne tenkt seg og lage en banner til meg og cs-klanen min, Undyin Faith!

 

Siden jeg ikke har peiling på slikt, tyr jeg til forum el. lignende, bare noe man kan lage på fritiden el. noe (uten betaling) ingen må, men hadde fint om noen kunne være så snill :p

 

Den skal helst inneholde f.eks en CT som står med ryggen og armene i kors mot skriften "The Undyin Faith" og ser framover og samme på andre siden, bare en fra Terror som gjør akkurat det samme, mulig dette er komplisert, men bare prøv hvis du vil, jaja egentlig samme hvilket motiv du vil ha med, er takknemelig

for alt! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lol, det var da sahtans mye credit du skulle ha for det da :p

Såklart, det er opp til han om han vil bruke den da...

Jeg har jo tross alt brukt over 10 minutter av min tid for å lage noe til en CSklan (og det blir ikke noe bedre av at jeg misliker cs og det miljøet det har blitt)

Endret av Prowl
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har vært borte noen dager, så har ikke rukket å skrive noe tilbake! Begge 2 var fine, thx alot! :p

 

Men nå har d seg sånn at vi skiftet navn til World Gaming Organisation, så hvis dere kunne skifte fra Undyin Faith til World Gaming Organisation hadde d vært fint, takk! ;)

 

Og til deg Prowl, nice banner, men kan du ta bort "LAGET AV PRUGLA" og "lean, mean tingene" og sett World Gaming Organisation opp i venstre hjørne og ned i høyre hjørne skrive "V1.0" Hadde vært fint, thx! :thumbup:

Endret av Mr.MadCow
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har vært borte noen dager, så har ikke rukket å skrive noe tilbake! Begge 2 var fine, thx alot! :p

 

Men nå har d seg sånn at vi skiftet navn til Team Beta, så hvis dere kunne skifte fra Undyin Faith til Team Beta hadde d vært fint, takk! ;)

 

Og til deg Prowl, nice banner, men kan du ta bort "LAGET AV PRUGLA" og "lean, mean tingene" og sett Team Beta opp i venstre hjørne og ned i høyre hjørne skrive "Beliving in a team.." Hadde vært fint, thx! :thumbup:

Jada det skal jeg gjøre, skal jeg bytte ut "laget av prugla" til laget av MadCow også eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...