Gå til innhold

Ny side, kritikk ønskes


Anbefalte innlegg

Da var det nye designet ferdig, som skal erstatte den gamle siden (joakimnorge.com)

 

Denne siden er ment til å være en hjemmeside med info om meg selv, noen bilder,

og litt om utstyret mitt.

 

Har prøvd å lage en original header, har jeg lykkes?

 

Validatoren rapporterer et problem jeg ikke finner, en </p> tag uten en "begynnelse". Jeg leter og leter, men konkluderer hver gang at parse-tree er korrekt. ?

 

Jeg lurer også på om jeg kansje har laget mouseoveren i menyen litt hard, eller hva synes dere?

 

Konstruktiv kritikk generelt om grafikk, farger, typografi og kode mottas med en stor takk :yes:

 

Så til slutt, linken ---> www.joakimnorge.com/jn

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  • Tror ikke <ul> kan stå inni en <p>, så derfor får du en feil som sier at p'en ikke er åpnet. Løsning: Avslutt paragrafen før du starter listen, og start en ny paragraf etterpå.
  • Synes ikke headeren var spesielt original jeg :blush: Ikke fullt så høy som de headerne man ofte ser nå for tiden, men allikevel bare en firkant med et bakgrunnsbilde og en tekst som viser tittelen på siden :p
  • Synes mouseoveren i seg selv var OK, men gulfargen matchet ikke noe annet på siden..
  • Når det gjelder typografi fikk jeg litt sånn word-dokument-følelse av innholdet. Hvit bakgrunn, svart tekst - zzzzz.. Få inn noe farger og noen detaljer, så blir det straks bedre
  • Footern var faktisk finfin.. Validator-knappene var spesielt bra :)

Lenke til kommentar

  •  
  • Tror ikke <ul> kan stå inni en <p>, så derfor får du en feil som sier at p'en ikke er åpnet. Løsning: Avslutt paragrafen før du starter listen, og start en ny paragraf etterpå.
     
  • Synes ikke headeren var spesielt original jeg :blush: Ikke fullt så høy som de headerne man ofte ser nå for tiden, men allikevel bare en firkant med et bakgrunnsbilde og en tekst som viser tittelen på siden :p
     
  • Synes mouseoveren i seg selv var OK, men gulfargen matchet ikke noe annet på siden..
     
  • Når det gjelder typografi fikk jeg litt sånn word-dokument-følelse av innholdet. Hvit bakgrunn, svart tekst - zzzzz.. Få inn noe farger og noen detaljer, så blir det straks bedre
     
  • Footern var faktisk finfin.. Validator-knappene var spesielt bra :)
     

1: Takk for tipset, det funka.

2: Tenkte på theme i headeren (sea-theme)

3: Hadde det blitt bedere med blå mouseover?

4: Skal prøve å legge inn noen farger og detaljer.

5: Takk, takk

 

Takk for din kontruktive kritikk Loomy :D

 

Toss : Hadde vert bedere og ha alle knappene like bredere...?

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...