Gå til innhold

Lyden er "lys"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plantronics

 

Hvilken modell er det da? Det er veldit stor fjorskjell i kvalitet på headsett, Koss og Sennheiser er vel blant favorittene. Koss Porta Pro har jeg selv og de har utrolig god bass. Det finnes dog bedre, resultatet er som regel begrenest av hvor tjukk lommebok du har.

 

Nå vet jeg ikke akkurat hvilken modell du har, og jeg har aldri testet noen av det merket selv, men det kan jo tenkes at det er der feilkilden er ettersom det er headsettet som lager lyden. Du kan jo evt. prøve ett annet headsett å se om det er bedre. Det kan jo tenkes at bassen er satt veldig lavt?

Lenke til kommentar
Plantronics

 

Hvilken modell er det da? Det er veldit stor fjorskjell i kvalitet på headsett, Koss og Sennheiser er vel blant favorittene. Koss Porta Pro har jeg selv og de har utrolig god bass. Det finnes dog bedre, resultatet er som regel begrenest av hvor tjukk lommebok du har.

 

Nå vet jeg ikke akkurat hvilken modell du har, og jeg har aldri testet noen av det merket selv, men det kan jo tenkes at det er der feilkilden er ettersom det er headsettet som lager lyden. Du kan jo evt. prøve ett annet headsett å se om det er bedre. Det kan jo tenkes at bassen er satt veldig lavt?

Koss porta pro - utrolig bass? :dontgetit: Når jeg hørte dem for ikke så lenge sida kan jeg ik si jeg var imponert.. Det er nok mer bass i dem enn det det ser ut som, men gud noe bra bass er det ikke .. :roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...