Gå til innhold

Hvilket minne til Abit KV8-MAX3?


cheese doodles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de fungerer ikke!

 

jeg har KV8-MAX3 selv, og hadde hørt mye om at dette hovedkortet var sær på minnebrikker. Jeg har selv TwinMOS, og kan garantere at disse fungerer PRIMA med dette hovedkortet:

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

 

varenummer på komplett: 118498

 

mvh

THX

Lenke til kommentar
de fungerer ikke!

 

jeg har KV8-MAX3 selv, og hadde hørt mye om at dette hovedkortet var sær på minnebrikker. Jeg har selv TwinMOS, og kan garantere at disse fungerer PRIMA med dette hovedkortet:

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

 

varenummer på komplett: 118498

 

mvh

THX

Jeg har akurat de to TwinMOS brikkene du har. De fungerer ikke hos meg..

Men når du innstallerte minnet, satte du da først inn en brikke, så den andre etterpå?

 

 

Mvh.

Lenke til kommentar
de fungerer ikke!

 

jeg har KV8-MAX3 selv, og hadde hørt mye om at dette hovedkortet var sær på minnebrikker. Jeg har selv TwinMOS, og kan garantere at disse fungerer PRIMA med dette hovedkortet:

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

 

varenummer på komplett: 118498

 

mvh

THX

Ok, vet bare at en her kjører med ocz brikker på det kortet :hmm:

Men skjønner egentlig ikke at noen gidder å plages med disse via baserte hovedkortene all den tid det finnes nForce 3 kort som er bedre og mer stabile, feks Asus K8N til samme prisen :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

hmm vet ikke om du har problemet enda.. men vaffal.. viss du har det.. kjører ikke system på raptor disk vell? eller har en sata disk kobla til.. ble ut alle sata disker eller innstaller riktige sata drivere før du starter .. jeg hadde samme problemet selv.. finn VIA sata drivere på abit sin side.

 

Mvh OrioN

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...