Gå til innhold

2 150w høytalere men ingen lyd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du må ha en forsterker. Enten det eller kjøpe deg noen pchøyttalere med innebygd sådan. Hifiklubben har noen ganske billige og gode av merke Cambridge, den billigste koster 1495,- Se her.

 

Et annet og billigere alternativ er å se hva du kan spore opp brukt. Evt. gå på loppemarked. Der finner du ofte noe gammelt stereoskrot du kan bruke.

 

Men enkleste løsning er vel å investere en drøy tusenlapp i et sett OK pchøyttalere.

 

PS: Det at høyttalerne dine "er på" 150 W betyr i praksis ingen ting. Dette er bare et tall som sier hvor mye effekt de TÅLER. Og det er i de aller aller fleste tilfeller helt irrelevant og som regel galt angitt.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke bruke så mye penger heller, jeg kjøpte et billig sett fra Creative, 250 kr. Tror det er det aller kjipeste 2.1-systemet (to små høyttalere og en sub), og det gir kjempemessig lyd. (Har optisk linje til et annet, større hjemmekinoanlegg som jeg kan bruke i stedet, men som musikkanlegg når jeg sitter ved pc'n er de helt greie.)

Lenke til kommentar
vet ikke...fashan bare kom med de på døra.har fått høre at de er bil høytalere :p

Sitter du med løse elementer, eller er de montert i kabinett? Hvis du ikke har kabinett, så bør du skaffe dette hvis du skal ha noe håp om å høre bass og i det hele tatt få noe glede av dem. Uten kabinett får du akustisk kortslutning (kort sagt: lyden fra baksiden av elementet "slukker" lyden på forsiden), og da hjelper det heller ikke så mye med forsterker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...