Gå til innhold

Når kommer x800 XT på markedet igjen?


runeah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er i grunne bare det jeg lurer på.. de blir hele tida utsatt på hattelco..

Ja det lurte jeg også på. Pcutstyr har utsatt "antatt lager" dato på sapphire x800 xt med en dag hver dag i et par dager nå. :thumbdown: Altså datoen var på Lørdag: 22.09 Søndag: 23.09 Idag: 24.09. Ser at Kirjogra linker til at det er bekreftet den 16.09 på mpx.no, men det er bulk og så er det veldig dyrt i forhold til pcutstyr.no som selger det for ca. 4200,-.

Lenke til kommentar
Ja det er i grunne bare det jeg lurer på.. de blir hele tida utsatt på hattelco..

Ja det lurte jeg også på. Pcutstyr har utsatt "antatt lager" dato på sapphire x800 xt med en dag hver dag i et par dager nå. :thumbdown: Altså datoen var på Lørdag: 22.09 Søndag: 23.09 Idag: 24.09. Ser at Kirjogra linker til at det er bekreftet den 16.09 på mpx.no, men det er bulk og så er det veldig dyrt i forhold til pcutstyr.no som selger det for ca. 4200,-.

Altså det er virkedager som teller da, får ikke akkurat så mye inn på lageret på en søndag. :ermm:

Lenke til kommentar

Spurte netshop.no om når de fikk inn Hightech Excalibur Radeon X800 XT IceQ.

 

Dette fikk jeg i svar;

 

"Heisan !

Vi håper og tror at disse kommer i september i hvertfall, men det har vært helt

sykt dårlig levering på disse og vi har ikke fått noen konkret dato i det hele

tatt. Men vi tror altså at de nærmer seg nå."

 

Det virker på de fleste nettsider som at de regner med at det skal komme inn veldig snart..

Gleder meg til jeg får mitt IceQ! :yes:

Lenke til kommentar
Altså det er virkedager som teller da, får ikke akkurat så mye inn på lageret på en søndag.:ermm:

 

Tror du misforstår der. Saken var at på Søndagen så hadde pcutstyr.no forskyvet "antatt lager" datoen en dag til. Altså hver eneste dag nå så forskyver pcutstyr.no "antatt lager" med en dag, sånn at hver eneste dag så er det like mange dager til pcutstyr.no antar at de får inn kortet. Skjønner? :hmm:

Endret av 50_Øre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...