Gå til innhold

Fra Spill til Film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"the rock"? tror ikke det er mitt første valg.... Arnold hadde jo vært konge hvis filmen hadde blitt lagd på 90 tallet :thumbup:

 

Vil tro han gjør en kjempe jobb i og med de andre filmene han har regissert er Top-filmer!

 

vil ikke si at noen av filmene han har produsert/regisert er topfilmer. Men uansett så må jo filmen ses.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
[iC,13/09/2004 : 21:24]Vel, disse er jo alle knall bra filmer, selv om han bare var medvirkende i dem da...

kan bety så mangt...

 

james cameron ville blitt mitt førstevalg til regissør... aliens, rambo 2, true lies, terminator filmene need I say more... Okei da, titanic :yucky:

 

Med han i spissen ville man fått en god gammeldags action film som jeg vil at doom skal bli... Ingen halvmorsomme replikker, bare gamle gode som f.eks "I'll be back".

 

Til og spille hovedpersonen: Bruce willis/

Mørkhudet kompanjong som alltid dør: Will smith / den svære jæveln i den grønne mil & armageddon

Gal professor: jeremy irons / sam neil / Steve Buscemi / gandalf? / liam nesson

naiv militær sjef: Ed harris

Lenke til kommentar
[iC,13/09/2004 : 21:24]Vel, disse er jo alle knall bra filmer, selv om han bare var medvirkende i dem da...

kan bety så mangt...

 

james cameron ville blitt mitt førstevalg til regissør... aliens, rambo 2, true lies, terminator filmene need I say more... Okei da, titanic :yucky:

 

Med han i spissen ville man fått en god gammeldags action film som jeg vil at doom skal bli... Ingen halvmorsomme replikker, bare gamle gode som f.eks "I'll be back".

 

Til og spille hovedpersonen: Bruce willis/

Mørkhudet kompanjong som alltid dør: Will smith / den svære jæveln i den grønne mil & armageddon

Gal professor: jeremy irons / sam neil / Steve Buscemi / gandalf? / liam nesson

naiv militær sjef: Ed harris

jada, hadde han laget filmene, da hadde det vært heelt enormt!!!!

Lenke til kommentar

Potensialet er der. Doom har jo i utgangspunktet ikke noen dyp historie man kan ødelegge, så her står vel regissør fritt til å lage noe.

 

Så det vi kan få, hvis vi er heldige, er et spennende eventyr der en tøff marine utforsker årsken til at helvete er sluppet løs, litt skikkelig action med heftige våpen og forhåpentligvis ikke alt for mye teit hollywood-pjatt.

 

Det vi i værste fall får er noe PG-13 familie-vennlig action tull.

Lenke til kommentar
Hvordan i pokker kan de lage en bra film ut av ett middelmådig spill?

*Kremt* Tomb Raider

Tomb Raider er jo *mye* dårligere en Doom, men det kom film av det spillet jah.

Veit ikke helt hvilket av Tomb Raider spilla filmen er basert på, men hevder gjerne at de tre første spillene med Lara Croft var mer underholdende til sin tid enn middelmådigheten Doom 3.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...