Gå til innhold

Coder til NWN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var jo veldig mye til hjelp(hater sanne mongolide tullinger som sier sånt)

Viste at noen kom med en slik kommentar, og mitt eneste argument er:

 

Noen må si det, ellers så lærer han ikke!

 

 

Om du vil ha barbarer rundt deg så er det opp til deg, men det vil hvertfall ikke jeg!

 

 

Edit: Jeg vet det var off topic, og jeg trekker meg unna nå.

Endret av Rafael
Lenke til kommentar

Er ikke feil å bruke no cd cracks, bruker dem selv da jeg har en CD rom som bråker verre en en Boin 747 under letting. har originale plater til spillet, men noen ganger foretrekker jeg stillheten fremfor Boing maskin i rommet.

 

Koder til NWN er uhellig å spørre etter. Er du ikke adventure nok til å klare deg i The forgotten realms, da er du ikke den mann/kvinne (luk bort det som ikke passer) jeg trodde du var :ermm:

Lenke til kommentar
"Koder til NWN er uhellig å spørre etter. Er du ikke adventure nok til å klare deg i The forgotten realms, da er du ikke den mann/kvinne (luk bort det som ikke passer) jeg trodde du var "

 

klarer det sikkert uten koder men sitter litt fast nå og ville prøve koder :yes:

Hehe, bare lov at du ikke bruker dem til å bli sterkere, få mer penger eller noe slikt. Bare brukt dem til å komme deg ut av en meget MEGET sterk situasjon som nesten ikke er mulig. Og bruk "stone of recal" mye, om du har mye penger da. Den er en livredder under hele spillet.

 

Husker ikke om jeg brukte "|§" tasten på tastaturet for konsol eller noen av ÆØÅ tastene. Husker mange ganger at de sier "use ~ button" hvor jeg heller måtte bruke Ø. Prøv deg frem ;)

Lenke til kommentar

Det er Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide jeg spiller nå og det er ingen stein å hjelpe seg med nå lenger.

 

Dit jeg har kommet nå(i slutten av spillet) er det egentlig ganske kjedelig. Lite vandring i skog og snakking med drager(det er jo det NWN skal være mener da jeg)

 

Begynnelsen på spillet var genialt. Vakert snølandskap med ulver,drager og folk man kunne snakke med i hytter osv.

 

Da jeg for første gang spillte NWN var det det absolutt beste spillet jeg hadde prøvd.

:yes:

Lenke til kommentar
Dit jeg har kommet nå(i slutten av spillet) er det egentlig ganske kjedelig. Lite vandring i skog og snakking med drager(det er jo det NWN skal være mener da jeg)

Hm, mener jeg husker at i siste delen av spillet, expansion Shadows of undrentide, er det ingen skog. Kanskje noen døde busker i Undrentide men ikke noe mer. Og om jeg ikke tar helt feil foregår siste del av Shaodows of undrentide under sanda, i mørke koridorer :hmm:

 

Uansett, NWN er bare et genialt spill, og gleder meg til NWN2 i 2006. Nå for tiden tripper jeg av spenning etter Dragon Age, fra Bioware. Har store forhåpninger til det spillet.

 

Når det kommer til Shadows of Undrentide, må jeg bare si jeg ble skuffet. Var ikke lsik jeg hadde trod det skulle bli, var ALT for enkelt, gikk bare opp 1 level gjennom hele spillet. Synd men sant. Hords of the Underdark derimot var bare KONGE!

 

Tips til dere som ikke er ferdig med Hords of the Underdark, spar MYE penger, en persons sanne navn kan bli MEGET verdifullt i slutten, hint hint ;)

Lenke til kommentar

" Hm, mener jeg husker at i siste delen av spillet, expansion Shadows of undrentide, er det ingen skog. Kanskje noen døde busker i Undrentide men ikke noe mer. Og om jeg ikke tar helt feil foregår siste del av Shaodows of undrentide under sanda, i mørke koridorer"

 

 

Det var jo det jeg mente, jeg omformulerte setningen litt rart men mente at det ikke var skog.

 

"Dit jeg har kommet nå(i slutten av spillet) er det egentlig ganske kjedelig. Lite vandring i skog og snakking med drager(det er jo det NWN skal være mener da jeg) "

 

Jeg mente ingen vandring i skog.

 

 

liker atmosfæren ute bedere og det ble litt får mye løping i mørke koridore uten mål og meining for meg.

 

"i siste del av spillet Shadows of undrentide, er det ingen skog"

Men i begynelsen er det det skog og drager med god atmosfære.

:!:

Endret av ASW
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...