Gå til innhold

Hvilke høytalere skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Har lenge gått rundt med tanken på å oppgradere lyden (har nå inspire 4400 :no: ). Og nå har jeg bestemt meg for å gjøre det, har tenkt å bruke 1500-2000kr. Det første som slo meg var Logitech Z-5300, de er akkurat i min prisklasse. Er de noe å ta vare på i forhold til inspire 4400? (sikkert et dumt spørsmål)

 

Det viktigste med lyden er at jeg vil ha en dyp og fin bass, det jeg har nå lager en grusom og intens fæl basslyd...

 

Så noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech Z-5300 er et ganske bra. Har det selv å er godt fornøyd. Det funker fett med spill og film, men til musikk er det greit nok, men ikke noe mer.

 

Synes ellers det er meget bra, god lydkontroller også, er ganske bra med matrix- funksjonen slik at du får lyd på alle sattelittene.

 

Men jeg vet ikke hvordan det er i forhold til Inspire anlegget ditt, men hvis du ser ut fra prisklasse så sier det deg at det kan være ganske stor forskjell.

 

Mitt råd er egentlig å kjøpe det så kan du bestemme selv hva du synes om det.

Selv så er jeg storfornøyd.

 

BoGgE

Lenke til kommentar

Så på det 2.1 anlegget fra Klipsch, de var litt glorete og jeg finner ingen reviews av systemet. Synd at det ikke har kommet et 2.1 anlegg i 1500-2000,- klassen (fant heller ikke pris på anlegget fra klipsch).

 

Tror egentlig jeg går for z-5300, de går nå for bare 1500,- hos psdata!

Akkurat det bringer et nytt problem hos meg, ser at netshop selger z-680 for ca.1000,- mer. Er det kanskje verdt å gå litt opp i pris?

 

åhh!!, hater når det blir slik! umulig å velge, det er heller ingen butikker i mitt området som lar meg få høre på noen av anleggene så jeg må gå fullstendig ut i fra reviews og brukermeninger.

Lenke til kommentar
Så på det 2.1 anlegget fra Klipsch, de var litt glorete og jeg finner ingen reviews av systemet. Synd at det ikke har kommet et 2.1 anlegg i 1500-2000,- klassen (fant heller ikke pris på anlegget fra klipsch).

 

Tror egentlig jeg går for z-5300, de går nå for bare 1500,- hos psdata!

Akkurat det bringer et nytt problem hos meg, ser at netshop selger z-680 for ca.1000,- mer. Er det kanskje verdt å gå litt opp i pris?

 

åhh!!, hater når det blir slik! umulig å velge, det er heller ingen butikker i mitt området som lar meg få høre på noen av anleggene så jeg må gå fullstendig ut i fra reviews og brukermeninger.

Såvidt jeg vet er det kun audiocompaniet som selger klipsch. Sist jeg sjekka så kosta de høytalerne til 1995,- hos de. Så det er ganske mye for et 2.1 anlegg, men jeg synes de er verdt det :) Glorete? Tja, jeg synes de er stilige jeg, men det er jo smak og behag :)

 

Et par reviews jeg fant i farten.

Et review

Et review til

Endret av Psi_^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...