Gå til innhold

winMX er dette er bra p2p program?


Laibach

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ta litt tid før nedlastingene av f.eks film kommer i gang, men når du har ventet litt, så blir det stort sett ganske bra fart på sakene. Musikk starter derimot omtrent med en gang, med mindre det er noe sære greier. Og i motsetning til Kaaza, så funker de fleste musikkfilene fint. Også i motsetning til Kaaza, så har WinMX ikke spyware. Liker også interfacet... mye lettere å forstå enn Kaaza og de fleste andre P2P programmer jeg har vært borte i.

 

Ellers er det litt for mye italiensk stuff der... av uvisse grunner (filer med ITA i navnet, er stort sett filmer dubbet på italiensk).

 

Før noen henger meg... for det første er det LOV å laste ned musikk og film til privat bruk i Norge. For det andre finnes det også mye lovlig materiale på P2P, faktisk mye BRA materiale har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar

jeg har selv brukt winmx i noen år.

jeg anbefaler deg å bli med på et chatrom, og heller spørre mennesker om dem har visse filmer/musikk, enn å søke. du har rom som DET NORSKE ROMMET og DET NORSKE FILMROMMET. der har jeg vært en stund, og er det noe jeg trenger, så får jeg det der. slipper å stå i kø, for er det noen du bli litt kjent med, slipper dem deg som oftest frem i køen.

 

www.webfrik.com

du har også visse ildsjeler som ofrer mye for at slike ting skal være attraktivt, og host av DNR har laget en hjemmeside (se link over) den har eget forum osv. les reglene der også, man må faktisk være litt sivilisert på det rommet.

Lenke til kommentar

WinMX fungerer til sitt, for det meste musikk. Synes WinMX nettverke begynner å bli temmelig slapt med svært få nye filer. Mulig det bare er meg, men jeg finner tingene mine på G2 mye lettere og med mye bedre hastighet somregel.

 

Jeg vil anbefale de som ikke har prøvd Shareaza og gi det en sjanse. Det har ikke spy-ware og er open-source så du har ikke noe å tape på å instalere det :)

Lenke til kommentar

ja nå har jeg testet win mx i en stund og må si jeg er ganske godt fornøyd. til mitt bruk.

 

+

-finner nesten alt av musikk og filmer

-ikke spywere

-grei hastighet for små filer

-finner cd nøkler og crack for de vanligste programmer

 

-

-finner ikke nye filmer og spill

-dårlig hastighet på filmer og andere store filer (kan tå flere dager)

 

 

Konklusjon

er bra til musikk og andere små filer, men til store filer som filmer og spill vill jeg annbefale bittorrent, med sider som :wee:.org og *warez side*

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...