Gå til innhold

HP NC-6000 eller en annen PC?


tavarish

Anbefalte innlegg

Er litt hypp på HP NC-6000 ... men så viser det seg at det ikke er DVD brenner i den og skal man ha det koster den 4193 kroner ekstra. Da begynner det å bli vel mye penger.

 

Noen som har forslag til andre HP modeller som er veldig bra hvor man har mulighet for å få DVD brenner med? Gjerne også andre merker men ikke IBM da prisene der blir for høye ved gode spesifikasjoner.

 

Skal reise mye med pc'en, den bør tåle en del, internasjonal garanti, brukes en del til grafisk bruk. En god foorrestningspc er vel det jeg ser etter. Ikke MAC selv om det er gode maskiner det også :-).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke kjøp en HP pc for all del, det river i hjerterota mi.

Dersom du kan utdype den meningen litt så hadde det vært fint. Trodde at HP var et greit og solid merke jeg. Er avhengig av å velge en maskin som er solid her samt at det må være god support.

 

Ellers ... HP nx7010 har DVD brenner og ser ellers ganske lik ut som HP nc6000. Er det verd å gå for den eller er HP nc 6000 såpass mye bedre at den er verd pengene man må ut med ekstra?

Lenke til kommentar
Ikke kjøp en HP pc for all del, det river i hjerterota mi.

Hvorfor ikke det? De modellene som nevnes her er businessmodeller, og etter mine erfaringer er det ingenting som slår HP akkurat der.

 

Nc6000 har litt for liten skjerm etter min smak, der er nx7010 som nevnt et mye mer attraktivt objekt.

 

Ellers har man nx9030 med produktnummer PG575ET som har det du er ute etter, til en mye lavere pris :)

 

Edit: La til produktnummer på nx9030

Endret av Spirograf
Lenke til kommentar
Nc6000 har litt for liten skjerm etter min smak, der er nx7010 som nevnt et mye mer attraktivt objekt.

 

Ellers har man nx9030 med produktnummer PG575ET som har det du er ute etter, til en mye lavere pris :)

Da jeg skal reise med den en del er vekt vesentlig. Vekten bør helst ikke være over 2,5 kilo. Og sa står jeg så langt igjen med nc 6000 tror jeg, utrolig kjedelig at den ikke har DVD brenner med som standard.

 

Er åpen for andre merker eventuelt og kan bruke inntil 20.000 kroner.

Lenke til kommentar
Nc6000 har litt for liten skjerm etter min smak, der er nx7010 som nevnt et mye mer attraktivt objekt.

 

Ellers har man nx9030 med produktnummer PG575ET som har det du er ute etter, til en mye lavere pris :)

Da jeg skal reise med den en del er vekt vesentlig. Vekten bør helst ikke være over 2,5 kilo. Og sa står jeg så langt igjen med nc 6000 tror jeg, utrolig kjedelig at den ikke har DVD brenner med som standard.

 

Er åpen for andre merker eventuelt og kan bruke inntil 20.000 kroner.

Du kan også sjekke ut nc4010, den har 12.1" skjerm, og er det man kaller ultrabærbar. Men den er basert på at man skal koble til evt. optiske enheter eksternt, så den blir tungvindt pga. det.

 

Synd for deg at HP ikke leverer nx5000 med DVD-brenner lenger, den tror jeg hadde vært midt i blinken. Stor skjerm og lett (2.9 kg).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...