Gå til innhold

Hva gjør de forskjellige cheats?


Anbefalte innlegg

La det være klinkende klart: Jeg har INGEN planer om å cheate.

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg er relativt ny i CS-verdenen, men liker å vite hva jeg må forholde meg til.

 

Så hva er aimbot (treffer alltid?), wallhack (kan gå gjennom vegger, no-clip?)) osv......lag gjerne en liste :)

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cheats er seff ikke det beste alltid, du må kjøpe ny key etterhvert + at aimbotene er ikke bestandig så bra (personlig erfaring under testing)

 

det jeg sier er ikke at jeg cheater, men jeg har "testet" cheat, bruker det aldri utenom når alle andre cheater !

 

Har blitt fragget av folk som ikke cheater, da sier det stop og console og "quit" :p

Lenke til kommentar
Wallhack: Du kan se og skyte igjennom vegger.

Aimbot: Treffer alltid hue

Speedhack: Springer fortere enn fortest.

Damage Increase: Du tåler mye mer.

 

 

Detter er alt jeg vet om...Sikkert mer,men jeg har aldri cheata så jeg vet ikke, ;)

"Damage Increase" eksisterer ikke i CS ihvertfall..

 

En aimbot kan og settes til å treffe alle steder på kroppen, ikke bare hodet.

OG en wallhack gjør ikke slik at du kan skyte gjennom vegger du ikke kan skyte gjennom uten en.

Lenke til kommentar
Wallhack: Du kan se og skyte igjennom vegger.

Aimbot: Treffer alltid hue

Speedhack: Springer fortere enn fortest.

Damage Increase: Du tåler mye mer.

 

 

Detter er alt jeg vet om...Sikkert mer,men jeg har aldri cheata så jeg vet ikke, ;)

Med Aimbot så treffer du ikke alltid hodet, men du sikter der du vil sikte...

Ble litt rart, men jeg tror dere skjønte det.

Lenke til kommentar

bare lurer på hvfor i F den dirringa kommer når du kun bruker wallhack ! er sykt irriterende ! fordi da blir du ferska med en gang

 

edit..

 

ble banna fra 4 servere på 30min ! alle i england, starter langt unna !

var inne på en server en morgen UTEN cheat i england, så begynner de å beskylde en for å cheat så sier jeg "if u wanna se someone cheat, just wait a moment" quita kom inn igjen 10sec etterpå med alt, aimbot og speedhack når du skyter (16x) og wallhack ! var jo sykt arti... de syntes det var artig og så bare ROFL,lol og masse LOL LOL ! så dro jeg etter ett par min. ! de forventet at jeg skulle komme tilbake..og det gjorde jeg, heldigvis ingen admins inne ! :p

Endret av Lucas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...