Gå til innhold

problemer med gammel PC


Anbefalte innlegg

Sliter litt med en gammel pc her som har stått i ro en god stund nå...prøvde den så vidt i vår og da fungerte den som den skulle...men nå vil den bare ikke...kommer inn på bios, og alt fungerer, men akkurat i det den skal til å laste WinXp så bare starter den på nytt..har prøvd det meste....uten hell...demontert alt og sett alt i igjen...kun en minnebrikke, forskjellige hardisker, uten brenner, installert win på nytt på en annen pc...osv....det kommer ikke noe feilmelding eller noe...kun et lite "klikk", fra strømforsyningen(tror jeg)..også starter den på nytt......når win blir loada igjen....så kommer den menyen "Windows kan ikke starte opp" og du kan velge om du vil starte på vanlig måte, sikkermodus,med nettverk, med bare kommandolinjen osv....samma hva jeg trykker på så slår den seg av...etter at den har loada litt.... :cry:

pc'en er en Pentium 3 450mhz, 386mb(3*128) sdram, 60gb HD(brukte en 80gb i vår..), og et gammelt skjermkort på en 8 el. 16mb minne, og cd brenner 12*10*32 strømforsyninga er på en 150w el.no...

 

så jeg skjønner ikke helt hva problemet kan vær... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...