Gå til innhold

Noen som ble invita til EQ 2 Beta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Største problemet med EQ2 er de latterlige systemkravene. De fleste (alle) bør med fordel justere ned MYE på stort sett det meste av grafiske innstillinger for at det i det hele tatt skal gå rundt.

grunnen til at det er så høye systemkrav, er fordi dei har lage grafikken mykje betre ein det maskinene pr. dags dato kan takle, dermed vil grafikken framleis være bra om 3-4 år. noko som igjen forlenger levetida til spelet.

 

Sigga: det er eit Massively Multiplayer Online Role-Playing Game. les meir om det her: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14553

Lenke til kommentar

Sinnsykt mange bugs akkurat nå, trur jeg har trykt på den "submit a bug" knappen en 10-15 ganger :)

 

Syns det var mye utrolig irriterende ved spillet, særlig grensesnittet.

Det var idiotisk at man får informasjon om de som slåss rundt deg. Hele chatten blir jo spammet av "player x attacked monster x" konstant >_<

 

Dessuten kommer jeg til å savne Lineage II sitt PVP system, som jeg fant utrolig genialt :( Dumt at man kan se hvilken level alle de andre er etc.

Lenke til kommentar

Har store problemer jeg. Får spilt ferdig tutorialen, og kommet iland, men så etter et par minutter på land klikker det.

 

Jeg er forresten;

Nickname: Complexion

Rase: Human (Menneske)

Yrke/Class: Det tror jeg heller ikke at jeg har valgt, hvis jeg ikke husker helt feil.

Level: 2

Sone akkurat nå:: Det er jeg ikke helt sikker på. Er på de gode, rett etter tutorialen.

 

Uansett, det ser veldig lovende ut, selv om jeg er i tvil om jeg bare skal spille Everquest 2 i beta, og ikke kjøpe det når det kommer, eller om jeg skal satse på World of Warcraft og/eller Middle Earth Online, eller om jeg skal ta opp der jeg slapp i Anarchy Online eller Star Wars Galaxies.

 

Litt for mange bugs etter min smak, men det er jo jobben vår å luke dem ut:)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Sinnsykt mange bugs akkurat nå, trur jeg har trykt på den "submit a bug" knappen en 10-15 ganger :)

 

Syns det var mye utrolig irriterende ved spillet, særlig grensesnittet.

Det var idiotisk at man får informasjon om de som slåss rundt deg. Hele chatten blir jo spammet av "player x attacked monster x" konstant >_<

 

Dessuten kommer jeg til å savne Lineage II sitt PVP system, som jeg fant utrolig genialt :( Dumt at man kan se hvilken level alle de andre er etc.

Jepp det var en del buggs, men så er det jo beta også da.. mange som tror dem har hele spillet og klager på at det er for mange bugs å umulig å spille :roll:

 

Man kan jo som i alle MMORPGs endre på hva man vil skal vises i chatten da :)

 

Ellers har jeg ikke testa PvP`en enda, men håper det er intresangt. Ellers er det fint å se andre sin lvl istede for å måtte mase :D

Lenke til kommentar
Har store problemer jeg. Får spilt ferdig tutorialen, og kommet iland, men så etter et par minutter på land klikker det.

 

Jeg er forresten;

Nickname: Complexion

Rase: Human (Menneske)

Yrke/Class: Det tror jeg heller ikke at jeg har valgt, hvis jeg ikke husker helt feil.

Level: 2

Sone akkurat nå:: Det er jeg ikke helt sikker på. Er på de gode, rett etter tutorialen.

 

Uansett, det ser veldig lovende ut, selv om jeg er i tvil om jeg bare skal spille Everquest 2 i beta, og ikke kjøpe det når det kommer, eller om jeg skal satse på World of Warcraft og/eller Middle Earth Online, eller om jeg skal ta opp der jeg slapp i Anarchy Online eller Star Wars Galaxies.

 

Litt for mange bugs etter min smak, men det er jo jobben vår å luke dem ut:)

Skjedde med meg og det! det krasjet til skrivebordet. Det jeg gjorde var å ta av shadows og spille i window mode. Da gikk det helt perfekt.. laggen forsvant o.

 

I window mode kan du bare spille i 1024x768, men bare dobbelklikk på den blå info linjen øverst så fyller du hele skjermen :)

Lenke til kommentar

Jeg får vel komme meg opp og installere de nyeste driverene til skjermkortet på PC'n til mamma nå tenker jeg, og se om det har noen betydning. Hadde ganske store ytelsesproblemer også, og det på en P4 3.0GHz med 1mb cache, 1024mb DDR-RAM og ATI Radeon 9800 Pro. Greit nok, det er en beta, men jeg håper likevel på bedre ytelse.

 

Ellers så synes jeg også at kamerastyringen kunne vært litt mer fleksibel, slik som på Anarchy Online.

Lenke til kommentar
Jeg får vel komme meg opp og installere de nyeste driverene til skjermkortet på PC'n til mamma nå tenker jeg, og se om det har noen betydning. Hadde ganske store ytelsesproblemer også, og det på en P4 3.0GHz med 1mb cache, 1024mb DDR-RAM og ATI Radeon 9800 Pro. Greit nok, det er en beta, men jeg håper likevel på bedre ytelse.

 

Ellers så synes jeg også at kamerastyringen kunne vært litt mer fleksibel, slik som på Anarchy Online.

Hehe! Er en god regel å ha alle nyeste drivere da :yes:

 

Er den ikke kamerastyringen det da? Har nå fått til alt jeg fikk til i Ao med kameraet!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...