Gå til innhold

F-16 case mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men-eh... skal pc'en din se ut som et F-16 fly da eller? for det er jo isåfall aldeles fantastisk.... det eneste tipset jeg kan gi deg er at du må operere inn en motor fra en fjernstyrt bil, slik at den faktisk kan kjøre rundt og evt. ha en snack-skål oppi styrehuset eller hva faen det nå heter.... det som piloten sitter oppi da.... ja......hrrm... :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

OK

 

Siden det nå er 334 personer som har kikket på denna posten så tenkte jeg at jeg måtte lage no liv her..................skal bygge et F-16 kabbis.

Tenkte den sku strekke seg fra rett bak canopy til spissen.Har litt problemer med og finne ut ossen jeg skal feste hovedkort osv.Tenkte også st jeg skulle ha av og på knottene inne på kontroll panelet.Trenger derfor litt hjelp til ossen ting og tang kan sitte.Tenkte jeg skulle lage den i tre men, hvilke tre sorter er lette og forme + ikke så tunge.

 

 

Håper på forslag fra dere :thumbup:

DETTA KAN TA TID :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...