Gå til innhold

Hvorfor ble prosessor brent ?


Zary

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er da dealen :

Gigabyte Socket A Motherboard GA-7VT600(-L)

AMD Athlon 64bit

Arctic cooling Cooper silent 2 vifte.

 

Han hadde satt alt dette på plass med ny fresh kjølepasta og viften tutet å kjørte..

Men når jeg tar av viften nå er det en svart prikk nede ved kjærnen av cpu'n. Pluss at det ligger en stripe rund kjærnen.. Ser ut som sterin :p Kan det være at cpu'n er brent ? Trenger noe hjelp her, setter pris på alt.

 

På forhånd takk :]

Du kødder nå? Trodde ikke at det var mulig å få trykkt en A64 nedi ett socket a, uten å bruk slegge dah.

Lenke til kommentar
Heahaehea :D Det var en kompis som hadde kjøpt, å nei det er ikke en 64bits prosessor fant jeg ut :] Jeg har selv ikke vært oppdatert selv enstund på markedet :p så'e, men ser ut som at han har brent sin amd athlon affal --

 

 

thx all --

hvorfor "topic" da? "Svarer på Hvorfor ble min prosessor brent ?"

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Perrrry bare ble sånn :o -- Er en lærer på skolen som har kjøpt, så har jeg som lærling blitt satt på jobben. Satt gale veien ja, der sier du noe Felxgym.. Tror faktisk den var satt gale veien.. Fordi det håndtaket sto mot strømforsyningen, å det var ikke akk mulig å få inn en skrutrekker der i etterkant ^^

Lenke til kommentar

Man går på skole for og lære.

 

Når man er lærling skal man jobbe, lære og ta ansvar, forstå det virkelige arbeidsliv osv.

 

Når du har blitt lærling er det forventet at du kan jobben din, selv er det mye nytt men man skal i det minste kunne det mest grunleggende.

 

Syns synd på alle de firmaene som får folk som nesten ikke greier innstalere windows engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...