Gå til innhold

hosting av far cry


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg prøver å hoste et spill på internett. De andre som skal være med ser meg, men problemet er at jeg er "grå" pingen er på 9999 og ingen kan "connecte"

Det samme skjer når en kompis av meg prøver å hoste et spill. Jeg har NGT og han har Canal-Digital. Vi kjører nå med 1.2 patchen begge to. Kan det være det som er galt. (siden den patchen ikke skulle være helt god. Jeg trodde det var grafikken som var problemet med den patchen ikke onliespilling).

 

Er det noen som har noen ide hva jeg kan gjøre for å få hostet et spill på internett.

LAN fungerer helt greit. Det er kun på internett det går galt.

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har nextgentels Charlie 1700 (1700/512 kbps). kompisen min har shdsl med over 2000 begge veier. tror ikke det er linjene som er problemet her.

Jeg har nå også testet uten noen av patchene. funker ikke da heller.

Kjedelig da grunnen til at vi begge kjøpte spillet var for å spille mot hverandre på nettet.

 

Synes det er merkelig at ingen andre har hatt dette problemet siden vi er to som har det her. En annen jeg kjenner har ingen problemer med å hoste far cry spill.

Jeg må tillegge at ingen av oss har noen problemer med å connecte til andre og spille. Her går alt flytende.

 

Kan det være noen porter som må åpnes?

Jeg synes det ville vært rart siden vi begge får connectet til alle andre og spilt uten problemer.

Jeg er tom for ideer hva det kan være. Håper noen kan hjelpe oss med dette.

 

På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Brannmuren skal være i orden.

 

Jeg har sjekket litt ang. portene. Slik jeg kan se det er det de samme portene man bruker når men hoster et spill som når men joiner et spill.

Siden jeg ikke har noen problemer med å joine noen spill, tror jeg kanskje at det ikke er portene alikevel.

 

Uansett, takk for all hjelp hittils.

Lenke til kommentar

då begynner eg å gå tom for ideer. skal leite litt rundt å sjå om eg kan finne ut noko som kan hjelpe deg.

 

bare for å ha det klart så er krava for mp

Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

så det burde være i orden for din del.

 

edit:

 

eg har funne ut kva porter du må åpne

 

UBI.com ports:

 

TCP: 40000 - 42999

UDP: 41005

 

FarCry game ports:

 

Server:

 

Outgoing port 49001/49002

Incoming is client dependant

 

Client:

 

Ingoing port is 49001/49002

Outgoing is client dependant (usually set by the OS automatically)

veit ikkje om dette er til noko hjelp.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...