Gå til innhold

Skole pc vs. cs


Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter og kjeder meg litt i timen (vi sitter på datarommet). Så jeg tenkte jeg skulle laste ned Steam og spille litt cs for å få tiden til å gå. Jeg lastet ned og fyrte opp cs. Men så ble hele skjermen blå, men jeg kunne se menyen. Så jeg skiftet over til D3D, men da ble hele skjermen hvit. Så vidt jeg vet så er det en 2.00ghz prossesor med 250mb ram og et 64mb skjermkort, så dette skulle vere nok til å spille cs. Noen som vet hva som feiler det?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Du vet at du ikke kan skrive dialekt her?

Bare bokmål og nynorsk som er tillatt ifølge rettningslinjene.

Kor står dette i retningslinjene?

Syntes personlig nynorsk er like ille som alle dialekter..

 

Det får være ditt problem, og ingen har interesse av å høyre det.

 

Til trådstarter: Bruk tida på skulen til å lære ting..det er tross alt det du er der for. Er du ferdig med noko, så begynn med noko anna. :)

Ellers så kan du spele biljard og minigolf på www.jippii.no ...det var der eg brukte friminuttene på grunnkurs :lol:

 

Edit: Litt forelda tråd ja...

Endret av zeph
Lenke til kommentar

På skolen vår har vi pc'er som er "Designed for windows 98 / NT"

 

De er på 200Mhz, 128MB RAM og intergrert skjermkort. Også er det sånn illusion piss, så alt resettes når du restarter maskinen, alt slettes osv.

 

Alt må lagres på en server, og den er sjelden serveren funker. :roll: Så det blir mest 123spill.no der ja... :hm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...